نماينده مردم تهران در مجلس گفت: برخي نمايندگان براي تصويب طرح‌ها و لوايح به تهراني‌ها توهين مي‌كنند در حاليكه با توهين نبايد طرحي را تصويب و يا کاري را پيش برد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، مهرداد بذرپاش نماينده تهران در مجلس در نشست علني امروز(شنبه) خانه ملت در اخطاري با استناد به اصل 3 قانون اساسی و در جریان بررسی بند مربوط به اختصاص 50 درصد از عوارض مالیات بر ارزش افزوده شهر تهران به سایر شهرها گفت: متاسفانه نزديک به يک سال از عمر مجلس نهم مي‌گذرد و در اين مدت فضايي نامتناسب شکل گرفته و هر کسي که مي‌خواهد ماده‌اي تصويب شود به نمايندگان و مردم تهران توهين مي‌کند.

وي ادامه داد: اين مسئله يک روند ناسيوناليستي است و بايد به اين موضوع توجه کرد که با توهين نبايد طرحي را تصويب و يا کاري را پيش برد.

نماينده تهران تصريح کرد: در تهران نقاط محروم زيادي وجود دارد و نزديک به يک و نيم درصد از جمعيت کشور در تهران زندگي مي‌کنند، چرا بايد ماليات و منابع دريافتي از صنايع تهران را در کل کشور و استان‌ها هزينه کرد؟ به جاي اين کار بهتر است به دنبال تامين منابع در استان‌هاي ديگر باشيم.

عضو کميسيون صنايع و معادن در پايان با بیان این که این بند با قانون برنامه مغایرت دارد ، گفت: از ابتدای مجلس تاکنون بعضا قوانینی به تصویب رسیده است که با قانون برنامه مخالفت داشته است این رویکرد درست نیست چرا که همین بلایی که ما سر قانون برنامه می‌آوریم ممکن است مجالس بعدی نیز همین کار را ادامه دهند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: بذرپاش ، بودجه ، مجلس ، تصویب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار