رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ گفت: افرادي که موجب وحشت و اختلال در نظم عمومي در محله امام زاده حسن و خيابان 16 متري اميري شده بودند، شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ عليرضا محرابي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در تشريح خبر فوق اظهار داشت: در پي تخريب 5 دستگاه خودرو و قدرت نمايي با قمه و ايجاد رعب و وحشت بين اهالي امام زاده حسن(ع) که در تاريخ 18 ارديبهشت ماه سال جاري اتفاق افتاده بود و بازتاب زيادي هم از برخي مطبوعات خاص داشت و باعث رعب و وحشت در افکار عمومي شده بود اکيپ عملياتي پليس امنيت جهت بررسي موضوع به حوالي سه راه‌آذري و خيابان‌هاي مجاور آن اعزام شد.

رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ ابراز داشت: ماموران با گسترش چتر اطلاعاتي توانستند در ساعت 22 شب، 24 اردبيهشت ماه سال جاري يکي از متهمان را به هويت "علي" 23 ساله در حين تردد در خيابان قدرت پاکي با يک دستگاه زانتيا شناسايي و طي اقدام غافلگيرانه دستگير کنند.

اين مقام مسئول انتظامي در ادامه اذعان داشت: پس از تخليه اطلاعاتي متهم دستگير شده ماموران متهم ديگر پرونده را به هويت "مصطفي" 25 ساله شناسايي و موفق شدند، نامبرده را شب 26 ارديبهشت ماه در حين خروج از منزل دستگير و به مقر انتقال دهند.

به گفته سرهنگ محرابي اين دو متهم اصلي ايجاد وحشت در محله امام زاده حسن(ع) و خيابان 16 متري بودند، که در نهايت با تکميل پرونده متهمان به مقام قضايي ارجاع شدند.







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار