استاندارد لوازم خانگي افزايش مي يابد

دبير انجمن توليدکنندگان لوازم خانگي از افزايش توليد در سال 1391 خبر داد و گفت: خوشبختانه بخش زيادي از مواد اوليه اين صنعت شامل مس، فولاد، آلومينيوم و پتروشيمي در داخل توليد مي شود که مزيت خوبي را براي توسعه توليد و صادرات اين حوزه فراهم کرده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،حبيب اله انصاري در مصاحبه با راديو اقتصاد گفت: بايد سه اصل قيمت ، کيفيت و خدمات پس از فروش همواره در اولويت ساماندهي توليدکنندگان قرار گيرد.

وي افزود: خوشبختانه بهره وري انرژي لوازم خانگي در کشور خيلي بهتر شده است و در بازارهاي  صادراتي استقبال مي شود.

انصاري گفت: بايد تضمين کيفيت محصولات و خدمات پس از فروش و قطعات ازجمله قطعات تعويضي در صورت تعمير جدي گرفته شود تا مشتريان هم بدون نقص يا با کمترين نقص از اين محصولات استفاده کنند.

وي تأکيد کرد : استاندارد ملي در حوزه نصب و راه اندازي لوازم خانگي در حال حاضر به صورت تشويقي اعمال مي شود که تلاش مي کنيم اجباري شود و هزينه هاي خدمات پس از فروش را هم ساماندهي خواهيم کرد.

دبير انجمن توليد کنندگان لوازم خانگي با بيان اينکه صادرات به رشد کيفيت توليدات کمک مي کند ، گفت: علاوه بر استانداردهاي ملي و بين المللي به استانداردهاي تشويقي هم توجه مي کنيم و عمده صادرات ما به کشورهاي منطقه قفقاز و آسياي مرکزي، کشورهاي حاشيه خليج فارس، آفريقا و برخي کشورهاي اروپايي است.

وي افزود: کولر آبي به کشورهاي افغانستان، سودان و عراق صادر مي شود.

دبير کل انجمن صنايع و لوازم خانگي ايران گفت: استاندارد سازي و ارتقا کيفي محصولات داخلي در بخش لوازم خانگي موجب استقبال مردم از کالاهاي داخلي شده است.

انصاري افزود: واحدهاي توليدي در بخش توليد لوازم خانگي همه تلاش خود را براي ارتقاي کيفيت محصولات به کار گرفته اند تا نظر مردم را به کالاهاي داخلي جلب کنند.

انصاري از شهروندان خواست حتماً به استفاده از توليد ملي توجه کنند براي اينکه دستاوردهاي توسعه توليد مانند اشتغال  نصيب همه فرزندان جامعه خواهد شد./عب
برچسب ها: استاندارد ، لوازم ، خانگی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار