مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی لغو سفر تیم ملی کشتی به لس آنجلس را تصمیم کادر فنی و رییس فدراسیون دانست.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، احمد گواری در خصوص شایعاتی مبنی بر اخراج تیم ملی کشتی از امریکا اظهار داشت : ملی پوشان کشورمان از سوی فدراسیون این کشور رسما برای اثبات جایگاه کشتی و انجام مسابقاتی با حضور کشتی گیران کشور میزبان و روسیه به نیویورک سفر کرد و درانجا رقابتهای خوبی را در حضور هزاران تماشاگر به نمایش گذاشت.

وی افزود : این مسابقات با هدف اثبات جایگاه ورزش کشتی و میزان مخاطبان این رشته برای ادامه حضور این رشته در مسابقات المپیک بود که خوشبختانه نتایج بسیار خوبی بدست آمد.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: متاسفانه در چند روز اخیر شاهد انتشار مطالبی مبنی براخراج تیم ملی کشتی ایران از امریکا بودیم که من قویا ان را رد می کنم ، دلیلی ندارد کشوری که ما را برای مسابقاتی دعوت کرده مارا از کشورش اخراج کنند!

وی درخصوص عدم سفر تیم ملی کشتی به لس انجلس گفت: این تصمیم کادر فنی بود چرا که همین تیم قرار بود در لس انجلس با تیمی مسابقه بدهد که در نیویورک رقابت کرده بود و این موضوع به لحاظ فنی هیچ دستاوردی برای کشتی ایران و ورزشکاران کشورمان نداشت. بنابراین تصمیم براین شد که به این شهر سفر نکرده و به کشور باز گردند.

گواری تصریح کرد : تیم ایران با قدرت به مصاف تیم های کشتی امریکا و روسیه رفت و توانست به پیروزی دست پیدا کند و بار دیگر قدرت کشتی ایران را در برابر هزاران تماشاچی به نمایش بگذارد وفکر می کنم نباید طعم شیرین این پیروزیها را با بیان چنین شایعاتی تلخ کرد./زر

برچسب ها: گواری ، کشتی ، لس آنجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار