فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به كارگردانی مازیار میری در پنجاه و پنجمین بازار فیلم كن در غرفه‌ای مستقل در ساختمان Riviera غرفه شماره G16 نمایش داده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سوره سینما، موسسه توسعه سینمایی سوره در پنجاه و پنجمین بازار فیلم كن با غرفه‌ای مستقل در ساختمانRiviera غرفه شماره G16 حضور دارد. حوزه هنری امسال با پنج فیلم «حوض نقاشی»، «خسته نباشید»، «تاج محل»، «بزرگمرد كوچك» و «سر به مهر» در این بازار حضور دارد. همچنین این موسسه با تعدادی از فیلم‌های مستند، كوتاه و انیمیشن مانند «چیدن سپیده‌دم»،« درس»، «داستان یك شهر»، «صدای عشق»،« سكو»، «مرمت» و … در این بازار حضور دارد.

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» در سالن نمایش Palais F بازار در ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه به نمایش درآمد و با استقبال تماشاگران مواجه شد. مدیران و نمایندگان جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره بین‌المللی پوسان و مانهایم در این نمایش حضور داشتند.

یكی از ویژگی‌های بازار جشنواره امسال استقبال سینمادوستان است. غرفه سازمان سینمایی سوره هم در این روزها میزبان نمایندگان شبكه‌های تلویزیونی، توزیع‌كنندگان و خریداران فیلم از كشورهای ایرلند، آمریكا، اسپانیا و .. بوده و نمایندگان جشنواره‌های مسكو، ونیز، تورنتو ، برلین و… در این غرفه ملاقات‌هایی داشتند و نمونه‌های فیلم‌ها برای بازبینی ارائه شد. شصت و ششمین جشنواره فیلم سینمایی كن سوم خردادماه به پایان می‌رسد./ي2
برچسب ها: جشنواره ، کن ، حوض نقاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.