انیمیشن تک قسمتی "تک" در مرحله صدا گذاری

انیمیشن تک قسمتی "تک" به کارگردانی امینه فروغی و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا با تکنیک 2 بعدی تولید و هم اکنون در مرحله صدا گذاری قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا، انیمیشن تک قسمتی تک به کارگردانی امینه فروغی و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا با تکنیک 2 بعدی تولید و هم اکنون در مرحله صدا گذاری قرار دارد.


امینه فروغی کارگردان‌ انیمیشن "تک" به خبرنگارروابط عمومی مرکز صبا  گفت: فیلمنامه این کار که در مرکز صبا تولید می‌شود را با اقتباسی از خداحافظ راکون پیر نوشته کلر ‍ژوبرت به نگارش درآوردم و این انیمیشن با هدف آشنایی مخاطب با تولد و مرگ مخاطب کودک و بزرگسال را هدف قرار داده است.
 
وی افزود: "تک" درباره 7 بچه خرگوش است که 6 تایشان به دنیا می‌آیند اما یکی از بچه¬ها در شکم مادر می¬ماند. خرگوش پدر از خارپشت پیر که دانای جنگل است کمک می¬گیرد. خارپشت به بچه خرگوش (تک) می‌گوید "این دنیا بزرگتر و دیدنی¬تر از دنیای شکم مادر  است". 
بنابراین تک به دنیا می¬آید و برای دیدن جنگل و کسب تجربه هر روز با خارپشت پیر به گشت¬وگذار می¬رود. فصلها می‌گذرند، بالاخره در یک روز زمستانی خارپشت، دیگر بدنبال تک نمی¬آید و تک تجربه دیگر از زندگی را درک می¬کند. مدتی بعداز مرگ خارپشت چند نوزاد خارپشت  به دنیا می¬آید و تک جای خارپشت را برای آنها پر می¬کند و این ماجرای زندگی و مرگ در داستان با جوانه زدن برگها از زیر برف به پایان می¬رسد.

سمانه اسدی طراح استوری برد و انیماتور "تک" را بر عهد داشته شخصیت های بدست احسان سپهر خلق شده و انیماتورهای تک :سمانه اسدی _احسان سپهر و مسیح رضوی می باشند
تدوین آن نیز توسط مجتبی بختیاریان و موسیقی را محمدی مهدی را آهنگسازی نموده است
ناگفته نماند داستان کشش برنامه ای بیشتری از 15 دقیقه را نیز داشت که بنا به سیاستهای برنامه سازی به همین تایم بسنده شد و امید است که بتوان ماجرای تک را بصورت اپیزودیک ادامه داد./ي2
برچسب ها: انیمیشن ، تک ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار