از دلاوران دوران تا دوستان جنگل در صبا

مجري طرح انيميشن‌هاي مركز پويانمايي صبا گفت: انيميشن‌هايي با موضوع دفاع مقدس، خانواده و اجتماعي در حال نگارش و توليد هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ؛ محمدرضا بادكوبه گفت: برنامه‌‌‌هاي انيميشن مركز پويانمايي صبا در سال 92 شامل مجموعه‌هاي مختلف به همراه توليد انيماتور براي ويژه برنامه‌ها است.

مجري طرح برنامه‌هاي انيميشن افزود: ادامه ويژه برنامه نوروز 92 با موضوع ماه رمضان در حال نگارش است و بخشي از پيش توليد آن نيز انجام شده است.اين ويژه برنامه در 50 دقيقه و تكنيك تلفيقي ادامه ويژه برنامه نوروز92 است. «دوستان جنگل 4» به كارگرداني حسن بادكوبه» هم زمان با نگارش ،پيش توليد و توليد آن در حال اجرا است . مجري طرح برنامه‌هاي انيميشن پويانمايي صبا عنوان كرد: «دوستان جنگل 4 » در 52 قسمت 7 دقيقه اي و با  تكنيك كات اوت توليد مي شود .

«دوستان جنگل 4» مجموعه‌اي از حيوانات است كه در جنگلي پر از نقاط و مكان‌هاي آشكار و پنهان، مشغول زندگي و همزيستي با هم هستند، شيري كه برخلاف ظاهرش، بسيار ترسوست، شترمرغي كه نامش «شترقد» است و معلوم نيست چطور سر و كله‌اش در اين جنگل پيدا شده و آخرين بازمانده از نسل ماموت‌ها، كه ««اموتا» نام دارد، تنها سه نمونه از اين حيوانات عجيب و غريب هستند، اين دوستان، در مجموعه‌ي «دوستان جنگل»، در زندگي با هم مي‌آموزند چطور نقاط ضعفشان را بپوشانند و از نقاط قوت يكديگر، به عنوان تكيه‌گاه استفاده كنند.

همچنين داستان «طعم شيرين عسل2» مجموعه اول اين كار  به پايان رسيده و 30 قسمت باقيمانده آن به كارگرداني حسن بادكوبه در حال تحقيق و نگارش مي باشد كه قرار است در  30 قسمت 7دقيقه‌اي با تكنيك كات اوت توليد شود.

«طعم شيرين عسل2» مجموعه داستان‌هايي است كه از دل حكايات نظامي براي كودكان به نگارش در آمده است.

«دلاوران دوران» به كارگرداني فرنوش عابدي در قالب دفاع مقدس است كه هم زمان با نگارش، پيش توليد و توليد آن اجرا مي‌شود.

به گفته اين مجري طرح «دلاوران دوران» در 26 قسمت 20 دقيقه‌اي با تكنيك كميك موشن توليد خواهد شد.

«دلاوران دوران» نگاه شاعرانه به جنگ و فضاي شهرهاي سرد و ملتهب درگير با آن كه در كنار گرماي محبت و عشق خانوادهاي شهدا و آرمان هاي آنها رنگ مي بازد./ي2
برچسب ها: انیمیشن ، صبا ، دلاوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار