مجموعه 109 قسمتي ايران ما بصورت موشن گرافيك شيوه استاپ موشن توسط مركز پويانمايي صبا توليد و در مناسبت­هاي مختلف از شبكه هاي متعدد پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ علي مريخي كارگردان اين مجموعه در خصوص توليد اين كار گفت: اين كار جهت معرفي شخصيتهاي فرهنگي وهنري واماكن مذهبي و ديدني اين كشور در قالب موشن گرافيك در 109 قسمت ساخته شده است.


وي افزود:تحقيق و نگارش اين مجموعه توسط فريبا غفوري و مژگان مرادي طي  چند ماه انجام شده و تصوير سازي آن و ساخت انيميشن توسط يك تيم شش نفره طي 7 ماه ساخته شده و توسط استاد پرويز بهرام دوبله شده است. 
اين كارگردان در ادامه گفت: اين مجموعه در نظر دارد براي كودكان و نوجوانان با زبان ساده و شيوه اي نو مفاخر و اماكن معروف كشور را در قالب آيتم­هاي 2 دقيقه اي كه بصورت چسيتان تصويري طرح موضوع نمايد همچنين اين گروه سني با فرآيند تكوين طرح و نقاشي ، آموزش نقاشي را ياد خواهد گرفت. 
ايشان در ادامه گفتند: مراحل تحقيق و نگارش 800 قسمت ديگر برگرفته از كتاب شخصيتهاي فرهنگ و تمدن اسلام و ايران اثر دكتر ولايتي انجام شده و اميدوارم در ادامه ساختن اين طرح شخصيت هاي معروف   و علي شيعه را معرفي نمائيم. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار