نخست وزير انگليس پس از پايان جلسه شرايط اضطراري دولت انگليس در سخناني گفت: تروريسم در جهان، مسلمانان را بيش از پيروان ديگر اديان کشته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ ديويد کامرون در سخنانش که به صورت زنده از شبکه هاي تلويزيوني انگليس پخش شد افزود: قتل نظامي انگليسي در خياباني در جنوب شرق لندن بدست دو  بيمار صورت گرفت و ربطي به اسلام ندارد. 

وي گفت: اين قتل را افراط گرايان صورت داده اند و بهترين پاسخ به تروريست ها، بازگرداندن لندن به شرايط عادي است. بوريس جانسون، شهردار لندن نيز پس از شرکت در جلسه کبري گفت: اسلام ربطي با اين قتل ندارد.

روزنامه ديلي تلگراف امروز نوشت: به ظاهر القاعده شگرد خود را در ايجاد وحشت در شهرهاي غربي، تغيير داده است و کشتن نظامي انگليسي با قمه و ساطور در روز روشن در خياباني شلوغ در لندن، گواه اين مدعاست. 

با انتشار گزارش هاي غير رسمي درباره مسلمان بودن دو ضارب نظامي مقتول انگليسي، رسانه ها و سازمان هاي نژادپرست و ضداسلام اين کشور، تبليغات گسترده اي را عليه اسلام و مسلمانان آغاز کردند و رسانه هاي انگليسي اعلام کردند: ديشب به دو مسجد در اسکس و کنت حمله شده است. قرار است روز شنبه احزاب، سازمان ها و گروه هاي نژادپرست و ضد اسلام، تظاهراتي عليه مسلمانان برگزار کنند.

برچسب ها: مسلمان ، انگلیس ، ربط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار