نماینده مردم نوشهر و چالوس خواستار بازگشایی هر دو مسیر قطعه چهارم آزادراه تهران - شمال شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،احمدی درحاشیه مراسم بهره‌برداری از پل روستای عزت و آسفالت راه روستایی فیروزآباد کجور در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : مردم ما به حداقل‌ها قانع و از آن مسرور و خرسند می‌شوند.

وی با اشاره به اعتبارات این پروژه از محل سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری همیشه به نقاط محروم توجه ویژه‌ای دارند و امروز دل مردم این منطقه با افتتاح این پروژه شاد شد.

نماینده مردم نوشهر و چالوسبا تقدیر و تشکر از صبر و همکاری مردم منطقه در طول مدت احداث این پل اظهار کرد: جاده‌ای که این پل در آن واقع شده است به عنوان یک محور اصلی محسوب می‌شود و حدود چهار کیلومتر از عملیات آسفالت آن نیمه‌کاره مانده است که باید نسبت به اتمام آن اقدام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسدود بودن هر دو باند قطعه چهارم آزاد راه تهران شمال در حد فاصل چالوس تا مرزن آباد و برعکس اشاره کرد و گفت: در طول مسیر آزادراه نیاز به روکش آسفالت بود که باید انجام می‌شد اما اینکه با یک رانش آزادراه مسدود شود چندان خوب نیست.

احمدی از معاون وزیر راه خواست تدبیری اندیشیده شود تا با توجه به حجم بالای مسافران در ایام تعطیلات پایان هفته ، هر چه سریع‌تر هر دو مسیر قطعه چهارم آزادراه بازگشایی کامل شود./س

برچسب ها: بازگشایی ، آزادراه ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.