استاندار استان مرکزی بر تداوم اجرای برنامه های سند کاهش آمار طلاق در شهرستانهای استان مرکزی در سالجاری تاکید کرد

  به گزارش خبرزنگار باشگاه خبرنگاران اراک، برنامه های محوری سند کاهش آمار طلاق اراک با مصوبه شورای توسعه و برنامه ریزی استان مرکزی با تخصیص دو میلیارد ریال اعتبار برای اجرای دو برنامه محوری تقویت امور مشاوره زوجین قبل از طلاق و آموزش مهارت های زندگی امسال در شهرستان های این استان تداوم می یابد.
اکبر شعبانی فرد گفت: طلاق را یکی از چالش های مهم اجتماعی و از آسیب هایی دانست که در رشد سایر معضلات اجتماعی اثرگذار است.
وی افزود: نظام سلطه با 70 شبکه ماهواره ای، 110 شبکه اینترنتی و غول بزرگ تبلیغی خود جنگ نمام عیار نرم را علیه ایران بکار گرفته و یکی از اهداف کلان آن از بین بردن اعتقادات دینی و سست کردن تحکیم بنیان خانواده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری استان مرکزی نیز در این نشست گفت: سند کاهش آمار طلاق در شهرستان اراک پارسال با جمعیت هدف 600 هزار نفر با 348 برنامه عملیاتی و صرف یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اجرایی شد که نتایج معناداری را در کند کردن رشد طلاق در پی داشت.
فتح آبادی افزود: با اجرای طرح یکساله کاهش آمار طلاق در اراک به صورت پایلوت کشوری کاهش نرخ حدود 10 درصدی طلاق نسبت به سایر شهرستان های استان مشهود است، اگرچه در کل تمامی مناطق استان شاهد رشد آمار این آسیب اجتماعی بوده است./ع
برچسب ها: طلاق ، سند ، استان مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.