"برگ برنده" به تهيه كنندگي باربد بيرنگ امشب ساعت 19 با حضور فاطمه حجازي ، فوق ليسانس فيزيك روي آنتن شبكه دو سيما مي رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي  رسانه ملي؛ تهيه كننده "برگ برنده" با اعلام اين كه همه ميهمانان اين برنامه حداقل يك "برگ برنده" در زندگي خود دارند، افزود: فاطمه حجازي علي رغم سلامت كامل و تحصيلات عالي با يك مرد روشندل ازدواج كرده است. 
 برنامه امشب با اين بانوي بزرگوار درباره دلايل اين انتخاب مهم  و تاثير آن بر زندگي اش گفت و گو مي‌كند. 
اين تهيه كننده با اعلام اين كه انتخابات "برگ برنده" ملت ها براي دستيابي به سعادت و برخورداري از حقوق اجتماعي است، تصريح كرد: در اين برنامه با ميهمانان خود درباره انتخاب رئيس جمهور اصلح و تاثير آن بر زندگي ملت صحبت خواهيم كرد. 
برنامه"برگ برنده"با دعوت از چهره هاي شاخص مردمي و تهيه گزارش‌هاي ميداني متفاوت، به موضوع انتخاب صحيح و نتايج حاصل از آن مي پردازد. 
"گپ و گفت با ميهمانان"، " بدون سانسور" و "به كي فكر مي كني؟" از آيتم هاي اين ويژه برنامه انتخاباتي هستند. 
عوامل دست اندركار "برگ برنده"  به خيابان هاي شهر مي روند و با اقشار مختلف مردمي درباره اين مسئله كه معيار آن ها براي انتخاب رئيس دولت آينده چيست و به چه كسي براي رياست جمهوري آتي ايران راي خواهند داد، به گپ و گفت مي پردازند. 
اين برنامه به سفارش گروه سياسي شبكه دو سيما در 16 قسمت 20 دقيقه اي تهيه شده و حسن محمدي كارگرداني آن را بر عهده دارد. /ص

برچسب ها: روشندل ، برنده ، شبکه دو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار