هنوز یک ماه از عرضه جدیدترین اسمارت فون سامسونگ، Galaxy S4 نمی گذرد، اسمارت فونی که تمام رکوردهای فروش مربوط به نسل های گذشته خود را شکسته است و در واقع نشان از محبوبیت سری S محصولات سامسونگ می دهد؛ سری محبوبی که احتمالا سامسونگ در حال کار برروی نسل پنجم آن است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، بر اساس اخبار رسیده به تازگی طرحی از یک اسمارت فون ساخته سامسونگ منتشر شده است، که گویا Galaxy S5 این شرکت می باشد، و نشان از عطش سیری ناپذیر سامسونگ برای ارائه مدل های جدیدتر  تسلط بیشتر به بازار محصولات اندرویدی می دهد.


محصول مورد نظر که با کد Galaxy SV شناخته می شود، مانند سونی Z دارای گواهینامه های IP55,57 می باشد که نشان از ضد آب و ضد گردوغبار بودن آن می باشد، همچنین از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی در آن استفاده شده است، که روند رشد سایز صفحه نمایش محصولات سامسونگ را نسبت به نسل های گذشته نشان می دهد. پردازنده 8 هسته ای 2 گیگاهرتزی به همراه 4 گیگ رم و حافظه  جانبی 32،64 و 128 گیگابایتی به همراه پشتیبانی از مموری کارت از دیگر امکانات آن به شمار می رود.


دوربین S5، که قرار است بهترین تجربه عکس برداری با تلفن همراه را در اختیار کاربر قرار دهد 16 مگاپیکسلی است و همچنین دوربین دوم 5 مگاپیکسل می باشد، باتری 3200 mAh به همراه جدیدترین نسخه ی اندروید که احتمالا تا آن زمان ارائه خواهد شد، اندروید 5 Key Lime Pie از ویژگی های موجود در این طرح می باشد. از طرفی گویا سامسونگ قصد دارد از یک بدنه فلزی در این محصول استفاده کند.



برچسب ها: سامسونگ ، گلکسی ، اسمارت ، فون ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار