هفدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه های پیام نور کشور به پیشنهاد شورای پژوهش دانشگاه پیام نور خوزستان برگزار می شود.

دکتر علی موسوی، دبیر اجرایی همایش ملی قرآن و علوم دانشگاه پیام نور استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بیش از 180 مقاله به همایش ملی قرآن و علوم دانشگاه پیام نور ارسال که در سه بخش دانشجویی اساتید و کارکنان تدوین شده است.

وی با بیان اینکه داوری بر عهده اساتید دانشگاه پیام نور و دانشگاه های دولتی است خاطر نشان کرد: پس از اعلام نتایج و برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور همایش مجازی و ویدیو کنفرانس مقالات برگزار می شود.

وی تصریح کرد: شورای پژوهشی استان به سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور پیشنهاد این همایش را داد که دارای محورهای بسیار جامع و وسیع است.

وی یادآور شد: علوم انسانی و هنر مبانی فرهنگی قرآن را شامل می شود و حوزه علوم تجربی و مهندسی شامل 4 زیر مجموعه مباحث نظری در زمینه قرآن و علوم، اشارات علمی قرآن، بررسی پژوهش ها و فعالیت های انجام شده در زمینه ارتباط با قرآن است، داوری و بررسی مقالات 20 خرداد ماه و برگزاری همایش اواخر خرداد خواهد بود./ح
برچسب ها: مقاله ، دانشگاه ، پیام نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.