"حامد زمانی" در برنامه "عشق من، ایران من" تولید کارهای ارزشی خود را به دلیل احساس خلاء در فضای موسیقی کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران، "حامد زمانی" خواننده جوان عرصه موسیقی پاپ در برنامه "عشق من، ایران من" در شبکه 3 سیما، گفت: من متولد سال 1367 در شهرستان میمه اصفهان هستم و خوانندگی را به صورت حرفه ای از سال 84 آغاز کردم و فوق لیسانسم را در رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران دریافت کردم.
وی همچنین ادامه داد: تصور می کنم اراده و سپس توکلی که به خدای بزرگ داشتم موجب موفقیت من شد زیرا همیشه در موسیقی ایران احساس خلاء می کردم و این خلاء از بیان نشدن بسیاری از مطالب در قالب کارهای انقلابی بود.
"زمانی" اظهار داشت: به دلیل احساس خلائی که داشتم، سعی کردم در کارهای ارزشی و انقلابی که می خوانم حرف دل مردم را بزنم و خدا را شکر می کنم که برخلاف پیش بینی بسیاری از اهالی موسیقی،‌ کارهایم مورد توجه مخاطب قرار گرفت که دلیل اصلی این امر این بود که این موسیقی از جنس مردم است.
وی تصریح کرد: موسیقی برنامه "دیروز،‌امروز، فردا" دو سال پیش تولید شد و با وجود آنکه تنظیم آن یک روزه انجام شد،‌کاری خوب و دوست داشتنی شد.
"زمانی" اظهار داشت: هدف هر خواننده از وارد شدن به این عرصه،‌ بیان حرف دل خود بوده و پس از آن شنیده شدن این حرف ها و من هم به دلیل اینکه احساس کردم این حرف ها در این فضا به این شکل گفته نشده و همچنین به علت ارتباط رشته تحصیلی ام با این فضا، حال و هوای این قطعه ها به این شکل شد.
وی خاطر نشان کرد: برای ادامه دادن خط زندگیم سعی می کنم همیشه خط شهدا را دنبال کنم و ما ارزشهای دینی والایی داریم که براساس آنها کارهای بسیار زیبا و ارزشمندی قابلیت تولید دارد.
"زمانی" با اشاره به انتخابات پیش رو در این برنامه گفت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، وظیفه همه ما ایرانیان این است که مسئولیت خود را به درستی انجام دهیم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار