سرپرست آبی پوشان پایتخت گفت: تیم استقلال هنوز نقل و انتقالات را شروع نکرده است، بعد از نتیجه جلسه بعدی هیئت مدیره که خروجی ها مشخص شود، نقل و انتقالات را شروع می کنیم.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ در خصوص اقدام اخیر امارات گفت: عرب ها هیچ اقتداری ندارند، مطمئنا به آنها تحمیل می شود که چنین اعمالی زشتی را انجام دهند.

وی ادامه داد: این اعمال ناپسند مطمئنا مورد تمسخر و خنده کشورهای دیگر قرار خواهد گرفت، تمام دنیا خلیج همیشه فارس را فقط در ایران می شناسند.

وی افزود: در تمام تبلیغات و نقشه های دنیا، خلیج فارس حرف اول را می زند. من پیشنهاد می کنم به جای اینکه نام لیگ شان را تغییر دهند بهتر است درک فوتبالیشان را بالاتر ببرند و آنقدر از بازیکنان خارجی تبعه کشور خودشان استفاده نکنند،‌ من مطمئن هستم هیچکدام از این برنامه ریزی ها به فکر و درک عرب ها نمی رسد بلکه کشورهای دیگر برای عرب ها تصمیم می گیرند.

وی در مورد وضعیت رحمتی در استقلال اظهار کرد: مهدی رحمتی در استقلال است و به هیچ تیم دیگری نرفته و شایعه حضور رحمتی در سپاهان دروغ است، در فوتبال از این رایزنی ها زیاد پیش می آید.

ماجدی در پایان در خصوص وضعیت قلعه نوعی در استقلال خاطر نشان کرد: قلعه نوعی تا به حال به استقلال نه نگفته، مشکلات باشگاه باعث شده بود که وضعیت قلعه نوعی نامشخص باشد، مشکلات باشگاه هم که خدا را شکر حل شده و قلعه نوعی هم در استقلال می ماند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار