وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت : در کنگره امریکا چیز هایی تدوین شده است و در نزد ما هیچ ارزشی ندارد وسطح فرهنگی آدم هایی که این مصوبات را تدوین می کنند پایین است .

سردار احمد وحیدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به مصوبات اخیر در کنگره امریکا گفت:در کنگره امریکا چیز هایی تدوین شده است و در نزد ما هیچ ارزشی ندارد .

وی در ادامه با اشاره به اینکه صهیونیست ها همیشه با حمایت امریکا سر پا بودند تصریح کرد: صهیونیست ها همیشه با حمایت امریکا سر پا بودند و اینکه آشکارا همه اصول حقوق بین الملل را زیر پا می گذارند به راحتی میدان دادن به تجاوزکاری و انسان کشی که دیده می شود و توسعه نظامی گری از هر جهت که نگاه کنید تصمیماتی محکوم است و قابل قبول نیست و نشان دهنده این امر است که سطح فرهنگی آدم هایی که این مصوبات را تدوین می کنند پایین است .

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خاتمه اظهار داشت : کسانی که خودشان انواع تروریست ها را به سوریه اعزام کرده اند و حمایت تسلیحاتی از آنها می کنند حرف هایی مانند اینکه ایران به سوریه نیرو اعزام می کند که حضور خودشان را پوشش دهند اخیرا هم با فشار زیاد فرانسه و انگلیس بحث منع انتقال سلاح را می دهند و نشان از این است که آنها در از بین رفتن زیر ساخت ها و کشتار مردم مظلوم سوریه شریک هستند/س 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.