آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به مساله انتخابات، حمایت خود از فرد خاصی در انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب و تصریح کردند: ‌در سایت ها و رسانه های مختلف مطالبی از ما نقل می کنند که حقیقت ندارد،‌ ما درباره اشخاص ولو این که همه اشخاص را شورای نگهبان تایید کرده است و هر کدام فضیلتی برای خود دارند، هیچ اظهارنظری نکرده و نخواهیم کرد و اگر کسی چیزی از ما در این باره نقل کند درست نیست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، ایشان افزودند:‌ مصلحت ما هم نیست که وارد بحث اشخاص شویم و شخصی را معین و شخصی را حذف کنیم، ‌ما کلیات را بیان می کنیم و امیدواریم برای همه کسانی که می خواهند در انتخابات شرکت کنند دستور العمل مفیدی باشد.
ایشان بیان داشتند: ورود و شرکت در انتخابات امری لازم است و ما آن را جزو واجبات می دانیم،‌ چراکه تقویت جمهوری اسلامی و نظام اسلامی واجب است و یکی از پایه های تقویت آن است که انتخاباتی پرشور و با حداکثر حضور داشته باشیم.
آیت الله مکارم شیرازی تاکید کردند: اگر بی حساب و کتاب وارد انتخاب شوید و گرفتار حب و بغض ها و جناح گرایی شوید و آن فرد منتخب خلافی کرد شریک اعمال او در چهار سال خواهید شد.
ایشان تاکید کردند: البته نباید در انتخاب گرفتار وسواس شد و رای سفید به صندوق انداخت، این مساله درست نیست؛‌ باید انسان به اندازه توان تحقیق کند و بعد که به نتیجه رسید عندالله معذور است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.