معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تعداد مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان را 21 هزار و 630 خانوار اعلام کرد و گفت: 70 درصد از این مجموع زنان سرپرست خانوار هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، کمال حسنی عصر امروز در جلسه ستاد امنیت عمومی و صیانت از حقوق شهروندی استان زنجان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از نهادهای انقلابی نظام محسوب می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان افزود: کمیته امداد نقش مهمی در ترویج عفاف و حجاب به ویژه در بین جامعه هدف دارد.

وی از تشکیل جلسات مرتب عفاف و حجاب در کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و اضافه کرد: این جلسات هر ماه تشکیل می‌شود.

حسنی تعداد کارمندان کمیته امداد امام خمینی (ع) را 300 نفر اعلام و ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی در این ارگان با محوریت عفاف و حجاب به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی از تهیه و توزیع بروشورهایی در رابطه با حجاب و عفاف در بین جامعه هدف خبر داد و گفت: تبلیغات محیطی و فیزیکی با موضوع حقوق شهروندی و حجاب و عفاف هم در بین مددجویان این نهاد انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به جدا بودن دفاتر کار آقایان و بانوان در این ارگان تصریح کرد: تمهیدات مناسب محیطی برای کارکنان این نهاد تدارک دیده شده است.

وی تعداد مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان را 21 هزار و 630 خانوار اعلام و اضافه کرد: 70 درصد از این مجموع زنان سرپرست خانوار هستند.

حسنی برگزاری کلاس‌های آموزشی در جامعه هدف را از دیگر اقدامات مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان برشمرد و افزود: این آموزش‌ها برای گروه‌های سنی متناسب با نیازهایشان برگزار می‌شود.

 

* برگزاری دوره‌های حقوقی برای مددجویان

وی بر آسیب‌شناسی جامعه در امور مختلف تاکید کرد و گفت: جوانان می‌توانند با حضور در کانون‌های پیروان ولایت از آموزش‌های خاص این کانون‌ها بهره‌مند شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اضافه کرد: با همکاری حقوقدانان همکار کمیته دوره‌های آموزشی حقوق شهروندی برای مددجویان نیازمند برگزار می‌شود.
برچسب ها: زنان ، زنجان ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.