نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مکاتب غربی با بهره گیری از تمام ابزار و امکانات در صدد تامین رفاه زندگی دنیوی انسان است، در حالیکه آموزش و پرورش اسلامی در صدد پرورش انسان ها با الگوی دینی و قرآنی است.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران  سنندج  ،حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی روز چهارشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کردستان در سنندج، نگرش آموزش و پرورش ایران را متفاوت با آموزش و پرورش غربی دانست.وی افزود: رشد و تعالی انسان تنها محدود به زندگی مادی و دنیوی نیست، بلکه رشد معنوی انسان و رسیدن به درجات والای کمال، هدف اصلی قرآن است.حجت الاسلام حسینی شاهرودی در ادامه گفت : سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش با نگاه قرآنی و بر اساس ارزش های دین مبین اسلام تدوین شده است. وی آموزش و پرورش امروز را غیرقابل مقایسه با قبل از انقلاب دانست و گفت: جمعیت باسود استان قبل از انقلاب زیر 30 درصد بود، هم اکنون این آمار به 90 درصد ارتقا یافته است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان خدمت در عرصه تعلیم و تربیت را رسالت خطیری دانست و گفت: کسانیکه در این عرصه خدمت می کنند باید خود را با راهبردهای سند تحول منطبق سازند.
در این آیین ضمن قدردانی از خدمات 10 ساله خسرو ساکی، سالار عرفانی نسب به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کردستان معرفی شد/س
برچسب ها: پرورش ، رفاه ، انسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.