رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: فردی که با معرفی خود با عنوان دکتر، مهندس و نیکوکار از خانم‌های جوان و جویای کار در مشهد کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خانمی با تنظیم دادخواستی به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خراسان‌رضوی مراجعه کرد و گفت فردی که خود را مهندس معرفی می‌کرد ابتدا با تماس تلفنی و سپس با قرار ملاقات مدعی شد که قصد کمک به نیازمندان را دارد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی افزود: این فرد کارت عابر بانک زن جوان را از محل کارش سرقت و پس از سه روز مبلغ 48 میلیون ریال از حساب او به صورت انتقال به کارت دیگری سرقت کرده است.

بیدمشکی یادآور شد: کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند و صاحب حساب بانکی که وجه سرقت شده به آن منتقل شده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: این فرد که یک زن بود، اظهار کرد فردی که خود را دکتر «م» معرفی می‌کرد و برای نظافت منزلش با من در تماس بود قبل از اینکه من را استخدام کند در تماس تلفنی از من خواست تا یکدیگر را ملاقات کنیم و سپس به بهانه نداشتن کارت ملی از من خواست تا مبلغ 40 میلیون ریال به حساب بانکی‌ام منتقل و سپس از بانک برداشت و به او بدهم که این کار را انجام دادم.

بیدمشکی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در پیگیری پرونده با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی متهم را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای در مواجهه حضوری با شاکیان پرونده ناچار به بیان حقیقت شد و اعتراف کرد با اسامی امیر، سعید، بابک در سطح شهر خود را معرفی و مرتب کلاهبرداری می‌کرده است.

برچسب ها: پلیس ، وبگردی ، کلاهبردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار