عضو تیم ملی فوتبال در خصوص برگزاری اردوی تدارکاتی در امارات و بازی با قطر به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا خلعتبری، عضو تیم ملی فوتبال درباره تمرینات و شرایط اردو گفت: شرایط خوب است و بازیکنان در حال آماده شده هستند. در واقع با تمریناتی که زیر نظر کادر فنی انجام می دهیم،  مهیای یک بازی سخت و با اهمیت مقابل قطر می شویم. با توجه به شرایط آب و هوایی، میزبانی و بخصوص امیدواری این تیم برای صعود، بازی برابر قطر دیدار دشواری خواهد بود و چاره ای جز برد نداریم و انشااله باید برای گرفتن سه امتیاز شیرین مقابل این تیم به دوحه برویم.

وی افزود: در تمریناتمان روی نقاط ضعف و قوت تیم قطر کار می کنیم و کی روش هم شرح وظایف بازیکنان را به آنها یادآوری کرده و تمرینات خوب، تاکتیکی و شادابی را انجام می دهيم و امیدواریم با آمادگی کامل به قطر برویم.
 
خلعتبری درباره به ثمر رساندن گل برابر قطر گفت: خوشبختانه فصل خوبی را در سپاهان داشتم و امیدوارم که بتوانم این روند را در تیم ملی هم ادامه بدهم و به تیم ملی کشورم کمک کنم . با تمام وجودم بازی خواهم کرد و در حال حاضر فقط و فقط موفقیت تیم ملی مهم است. این مهم نیست که چه کسی بازی می کند و مطمئن باشید اگر در ترکیب باشم با تمام وجودم بازی خواهم کرد .
 
وي در پایان درباره انتظارش از رسانه ها و مردم گفت:  به نظر من رسانه ها همیشه حامی اول تیم ملی بودند و مردم ما هم لیاقت این را دارند که تیم ملی کشورشان به جام جهانی برود چرا که همیشه از تیم ملی حمایت کردند و انشااله ایرانیان مقیم قطر در مسابقه با این تیم در دوحه مانند جام ملتهای آسیا در قطر به حمایت ما بیایند و ما تنها نگذارند . بعد از این دیدار و در مسابقه با لبنان در تهران هم استادیوم بیایند و تیم ملی را تشویق کنند، چرا که ما واقعا احتیاج داریم که دل این مردم را شاد کنیم و با رفتن به جام جهانی موفقیت فوتبال ایران را بیشتر کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار