فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) این قرارگاه را بستری عظیم برای تربیت، تعلیم و آموزش مدیران برتر کشور در گرایش‌های مختلف عمرانی و صنعتی دانست.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "عبادالله عبداللهی" در سومین همایش سراسری منابع انسانی این قرارگاه، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) را مجموعه‌ای عظیم و توانمند و برخوردار از ظرفیت‌های بسیار بالا در عرصه سازندگی کشور توصیف کرد و گفت: امروز این مجموعه بزرگ، بستری عظیم برای تربیت، تعلیم و آموزش مدیران برتر کشور در گرایش‌های مختلف عمرانی و صنعتی است.

عبداللهی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بعد از جنگ تحمیلی وارد عرصه سازندگی کشور شد و همچون دوران پر افتخار دفاع مقدس در این عرصه نیز درخشید و موفقیت‌های متعددی را در مسیر آبادانی کشور حاصل کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اظهار داشت: این قرارگاه با نگاهی بالاتر از نگاه صرفاً پیمانکاری و مأموریتی و با نگاه رسالت‌محور وارد عرصه سازندگی کشور شده و امروز با تکیه بر سرمایه عظیم نیروی انسانی توانسته است در نقاط مختلف کشور کارگاه‌های سازندگی دایر کند.

وی با بیان این که آبادانی‏، سازندگی کشور، تولید کار و خلاقیت تنها با تکیه بر سرمایه عظیم نیروی انسانی و مدیریت صحیح آن حاصل می‌شود، تأکید کرد: اگر کل کشور به امکانات و تجهیزات تبدیل شود، اما نیروی انسانی مناسب و مدیریت صحیح منابع انسانی در آن وجود نداشته باشد هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

عبداللهی ضمن تشریح اهمیت نیروی انسانی و مدیریت آگاهانه آن، خطاب به مسئولان و مدیران منابع انسانی مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: اگر خواهان سازمانی پویا و رو به تعالی باشیم لازم است به نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین عامل پیشرفت توجه داشته باشیم و این مسأله باید هرچه بیشتر در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌‌الانبیاء(ص) مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار