استاندار اردبیل گفت: در طول سال های پس از انقلاب همیشه مردم منتخبان اصلی مسوولان در جمهوری اسلامی ایران بوده اند و از این پس نیز چنین خواهد بود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد امروز در نشست با خبرنگاران افزود: مردم به واسطه انتخاب رئیس جمهوری در انتخاب مدیران و وزرا نیز غیرمستقیم دخالت دارند.

وی گفت: انتخابات در طول انقلاب با رهبری شایسته مقام عظمای ولایت و همراهی مردم توانسته طبق برنامه و با کمال آرامش به این نقطه رسیده و موجب ناامیدی و یاس دشمنان شود.

نیکزاد با اشاره به تلاش های چندین ساله دشمنان نظام در جهت کاستن از حضور حداکثری مردم در انتخابات ، تلاش رسانه ها در معرفی نامزدهای انتخاباتی و بیان برنامه های آنان را در ایجاد شور انتخاباتی و ناکامی دشمنان در نیل به اهدافشان موثر دانست.
استاندار اردبیل با بیان اهمیت شور و نشاط در بین نامزدها و مردم گفت: انتشار انتقادات و پیشنهادات نامزدها از دولت و یا شورای اسلامی دور سوم نیز از جمله اقداماتی است که در جهت تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته در استان در خصوص برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر بر همکاری بیش از پیش مطبوعات و رسانه ها در برگزاری این انتخابات تاکید کرد/س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.