پانزدهم خرداد برابر با ۲۵ رجب همزمان است با شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت که رادیو فرهنگ ویژه برنامه های "پنجره ای به آسمان هفتم" و "آفتاب کاظمین" را پخش می کند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، " پنجره ای به آسمان هفتم " برنامه ای از گروه ادب این شبکه است که 15 خرداد از ساعت 8:30 تا 9 به روی آنتن رادیو فرهنگ می رود .
این برنامه به شرح زندگی و تولد امام هفتم، نحوه شهادت و زندگینامه ایشان اختصاص دارد .

شرح و توصیف کرامات امام موسی کاظم (ع) علم و دانش و همچنین القاب و مکارم آن امام همام از دیگر بخش های این ویژه برنامه است .

در این برنامه همچنین شاعران معاصر در مدح و منقبت امام موسی کاظم (ع ) شعرخوانی می کنند. سردبیر و نویسنده پنجره ای به آسمان هفتم، ضیاء الدین خالقی و تهیه کننده آن علی آذرنجات خواهد بود .

گروه اندیشه رادیو فرهنگ نیز در ایام سوگواری شهادت امام هفتم شیعیان برنامه " آفتاب کاظمین " را تهیه و تولید کرده است. آفتاب کاظمین به بررسی تاریخ دوران امامت و ولایت امام موسی کاظم (ع) و همچنین یاران آن حضرت اختصاص دارد .

دکتر محمد جعفری هرندی (استاد دانشگاه) و دکتر حجت ا... ایزدی (دکترای تاریخ اسلام) میهمان این برنامه خواهند بود که 15 خرداد ساعت 10 تا 11:30 از رادیو فرهنگ پخش می شود .

امیر حسین راسخ، کارشناس مجری و سردبیر آن سعید فرح آبادی و تهیه کنندگی برنامه را امیررضا راز به عهده خواهند داشت ./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار