رودهن/

همه کاندیداها باید در چارچوب قانون گام بردارند

فرماندار شهرستان پردیس گفت: همه کاندیداها باید در چارچوب قانون گام بردارند و در غیر این صورت اجازه نخواهیم داد که به نام انتخابات حرکاتی انجام داده و مردم نسبت به فلسفه برگزاری انتخابات دچار تردید و نگرانی شوند.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ادعا نمی ‏کنیم که حواشی انتخابات را به صفر خواهیم رساند؛ اما این اطمینان خاطر را به مردم و شهروندان شهرستان پردیس خواهیم داد که سعی می ‏کنیم میزان آن را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: نشست توجیهی با هدف بیان محدودیت‏ ها و راهکارهای قانونی انتخابات با حضور عوامل نظارتی، اجرایی و کاندیداهای شوراهای اسلامی در این شهرستان برگزار می‏شود.

بیگدلو اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به گونه‏ای برگزار شود که از بروز هر گونه حاشیه ممانعت به عمل آید و با رعایت عدالت و قانون هر آنچه که مردم اعتقاد دارند، رقم بخورد.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: شعار وزارت کشور عدالت ‏محوری، امانت ‏داری و حضور گسترده مردم در انتخابات است که امیدواریم به این شعار جامه عمل پوشانده شود.

وی ادامه داد: برای اینکه کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا با محدودیت‏ ها و راهکارهای قانونی و همچنین ارتکاب اعمالی که انجام آن ممکن است، جرم و تخلف انتخاباتی محسوب شود، آشنا شوند.

بیگدلو تصریح کرد: در این نشست تمام محدودیت‏ ها و راهکارهای قانونی به این افراد ارائه می‏شود تا به واسطه بی ‏اطلاعی از این موارد تخلفی صورت نگیرد.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: هر چند قانون می ‏گوید که جهل به قانون رافع مسئولیت نیست؛ اما وظیفه ایجاب می‏ کند که نکات آئین‏ نامه‏ ای به این افراد ارائه شود تا در زمینه انتخابات رعایت اخلاق اسلامی و انتخاباتی مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: کاندیداها باید نام رؤسای ستادها و جانشین آنها و همچنین تلفن تماس آنها را به طور رسمی به فرمانداری پردیس اعلام کنند تا در مواقع مورد نیاز بتوانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم./س


برچسب ها: کاندیدا ، قانون ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.