معاون اول قوه قضاییه گفت: راه کوتاه آمدن با دشمن ناامیدی اوست و در این مسیر حضور پرشور مردم در عمعاون اول قوهرصه انتخابات می تواند دمشن را ناامید کند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجه الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که توسط تولیت آستان قدس رضوی در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شده بود افزود: خط امام، خط دشمن شناسی و دشمن ستیزی و همچنین خط کوتاه نیامدن با دشمن است.

وی با بیان این که تا دست از دینتان برندارید، دشمن از مواضعش کوتاه نمی آید، تصریح کرد: ایستادگی در راه امام خمینی(ره) تنها راه مقابله با شیطنت های مختلف دشمنان به حساب می آید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که هر کاری که انجام می شود، ظرفیتی می خواهد، متذکر شد: بی ظرفیتی در شکست و پیروزی کار به دست مردم داده و مشکلات زیادی را برای کشور ایجاد می کند.

وی با تاکید بر این که افراد بی ظرفیت نباید در این عرصه ها وارد شوند، عنوان داشت: اقتدار امروز کشور ما به برکت انقلاب، خط امام و رهبری و شهدای گرانقدر این نظام است که هیچ کشوری آن را ندارد.

رئیسی با تاکید بر تکلیف مداری برای حضور در عرصه انتخابات گفت: هر کسی اعم از کسانی که رای می دهند و همچنین نامزدها باید بر اساس تکلیف وارد مردان شده و به وظیفه شرعی خود عمل کنند.

وی همچنین آگاهی در انتخاب اصلح را یکی از مهم ترین موضوعات پیش رو دانست و بیان داشت: همه باید با آگاهی کامل در این عرصه حضور پیدا کنند و کسی هم نباید بگوید که ایجاد موج باعث انتخاب من شد.

معاون اول قوه قضاییه با بیان این که تفاوت ماهوی میان انتخابات جمهوری اسلامی ایران با نظام های مغرب زمین، تکلیف مدارانه بودن آن است، یادآور شد: اگر این گونه باشد دیگر شکست و پیروزی معنایی نخواهد داشت و شکست خورده اصلی دشمن خواهد بود.

وی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در جوار بارگاه این مرد ملکوتی گفت: صحبت هایی که امروز از ایشان می شنویم همان صحبت هایی است که دیروز از زبان امام(ره) در حسینیه جماران می شنیدیم و این موضوع خود نشان دهنده رمز و راز راه و زنده بودن شیوه امام پس از 23 سال از رحلت ایشان است.

رئیسی تاکید کرد: امام خمینی(ره) در همه عرصه ها پیروزی را از آن خدا می دانست که نمونه اش را میز می توان آزادسازی خرمشهر برشمرد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل روحانیت و اعتمادی که مردم به این قشر دارند، خاطرنشان کرد: یکی از عوامل ایجاد این اعتماد این است که بیشترین تعداد شهدا از میان اقشار مختلف به قشر روحانی تعلق دارد.


برچسب ها: معاون ، اول ، قوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.