برنامه گزارشی "دوربین 7" همزمان با آغاز ثبت نام مدارس به این موضوع خواهد پرداخت.

محمد خدادی، تهیه کننده این برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: ثبت نام مدارس دغدغه بسیاری از دانش آموزان و خانواده های ایرانی است و همه ساله اولیا و مربیان تلاش خود را انجام می دهند تا فرزندانشان در مدارس مناسب تری به ادامه تحصیل بپردازند.
 وی اظهار داشت: برنامه "دوریبن 7" باز رفتن به میان محصلان و خانواده های ایرانی دغدغه این روزها را به تصویر خواهد کشید. 
وی در ادامه افزود: شهریه در هنگام ثبت نام تناسب مدارس مطلوب با محل سکونت شرایط مدارس برای ثبت نام از جمله شرایط معدل، آزمون های اختصاصی بعضی از مدارس برای ثبت نام ملاک ها و مشکلات اختصاصی بعضی از مدارس غیر انتفاعی و دولتی در مقاطع مختلف و علل تغییر مدارس قبلی دانش آموزان از موضوعاتی است که در قالب " دوربین 7" جای خواهد گرفت.
 وی بیان کرد: مدارس دولتی طبق قانون موظفند دانش آموزانی را در محدوده جغرافیایی تعیین شده توسط آموزش و پرورش ثبت نام کنند. اما بسیاری از والدین می خواهند فرزند خود را فارغ از این تقسیم بندی در مدارس با کیفیت ثبت نام کنند این مساله مشکلاتی را به وجود می آورد، به همین جهت ما در برنامه سعی داریم به این موضوعات بپردازیم. 
این تهیه کننده گفت: برنامه مستند گزارشی "دوربین 7" به سوال فرصت فراگیری امروز برای فردایی بهتر و با کار کرد آموزشی به داشته های مردم می افزاید.
گفتنی است: این برنامه در 5 نوبت از شبکه آموزش روی آنتن می رود و آموزه هایی را از زبان مردم برای مردم دارد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.