مراسم افتتاحیه نخستین همایش سراسری "پروژه اسلام در زندگی شهری" فردا ( شنبه 18 خرداد) با حضور و سخنرانی محسن رضایی، مهدی چمران و محمد خوش چهره برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مراسم افتتاحیه نخستین همایش سراسری "پروژه اسلام در زندگی شهری"  فردا ( شنبه، 18 خرداد) با حضور و سخنرانی محسن رضایی، مهدی چمران و محمد خوش چهره برگزار می‌شود.

در این مراسم، رضایی درباره "سبک و سیاق معیشت در شهر اسلامی"، چمران درباره "نقش و جایگاه شوراها در شهر اسلامی" و خوش‌چهره درباره "بازار شایسته شهر اسلامی" سخنرانی خواهند کرد.


گفتنی است، مراسم افتتاحیه این همایش ساعت 9:30 در سالن مجموعه فرهنگی سیدالشهدا (ع) واقع در میدان هفت تیر، ابتدای خیابان مفتح با حضور فرهیختگان، پژوهشگران و دانشجویان آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ همایش" پروژه اسلام در زندگی شهری" به هیج وجه رویکرد انتخاباتی ندارد و حضور افراد از شاخه‌های فکری متنوع صرفاً برای بهره‌گیری از نظریات و تخصص‌های آنان در حوزه پیاده‌سازی هنجارها و ارزش‌های اسلامی در زندگی فردی و اجتماعی است.

شایان ذکر است ؛همایش سراسری "پروژه اسلام در زندگی شهری" در روزهای 18، 19 و 20 خرداد ماه در تهران برگزار می‌شود که در هر کدام از این سه روز، شخصیت‌های برجسته علمی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به ایراد نظر خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار