نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: سرچشمه مشکلات متعدد کشور فقط بودجه و کمبودهای مالی نیست بلکه از سوء تدبیر رنج می‌بریم.

علی اکبر آقایی در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگران ارومیه با اشاره به اینکه در آستانه برپایی انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: از کاندیداها انتظار می‌رود که عامل بروز مشکلات را تنها مسائل بودجه‌ای ندانند بلکه برای عبور از بحران‌های متعدد با تکیه بر تدبیر و عقلانیت برنامه ارائه دهند.

وی با بیان اینکه منابع مالی محدود و کمبود اعتبارات نباید اصلی‌ترین و مهم‌ترین عامل بروز مشکلات تلقی شود، افزود: در مناطق مختلف کشور از جمله این استان ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، گردشگری، هنر و ... وجود دارد که در صورت بهره‌گیری از مدیریت‌های قوی و عقلایی می‌توان به نقطه اوج و تعالی رسید.

آقایی با اشاره اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی تا چند روز آینده برای شرکت در انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری پای صندوق‌های رای می‌روند، افزود: رای دهندگان باید برنامه‌ها، طرح‌ها و پیشنهادهای کاندیداهای مختلف را با دقت مورد بررسی قرار دهند تا به این ترتیب فردی متعهد و توانمند ریاست قوه مجریه را به دست گیرد و به این ترتیب برای حل مشکلات کشور تدابیر لازم اتخاذ کند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دوران به کار بستن روش آزمون و خطا به سر آمده است، افزود: هم اکنون 34 سال از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران میگذرد و مردم به حد بالایی از بلوغ سیاسی رسیده‌اند پس باید در انتخاب خود نهایت دقت را به عمل آورند تا نتیجه انتخابات سال جاری به یک تجربه جدید و موفق مدیریتی تبدیل شده و برای سال‌های آینده الگو شود.

وی با طرح این سوال که دریاچه دومین استان آبی کشور چرا باید خشک شود، از وضعیت اسفبار دریاچه ارومیه اظهار تاسف کرد و بیان داشت: در سال‌های گذشته قوانین مختلفی برای نجات این دریاچه از تصویب مجلس گذشت ولی همه آنها این استان و دریاچه را دور زده و دریاچه ارومیه را بی بهره می‌گذاشت اما در طرح دیگر که به تصویب مجلس رسیده است ارس به این دریاچه سر ریز می‌شود و منابع آبی مختلف نیز برای احیای نگین آذربایجان به این منطقه هدایت داده می‌شود./س

برچسب ها: بودجه ، سلماس ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.