رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان مرکزی از دعوت 9 نفر از مربیان و ورزشکاران این استان به اردوهای تیم ملی خبر داد.

ابراهیم نصیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک  اظهار داشت: فدراسیون جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران اسامی دعوت‌شدگان به اردوهای تیم ملی شنا و والیبال نشسته را اعلام کرد که در بین این افراد نام 9 نفر از مربیان و ورزشکاران این استان نیز به چشم می‌خورد.

وی تصریح کرد: در رشته والیبال نشسته جوانان جانباز و معلول تیم ملی امیر و مصطفی زارعی به عنوان ورزشکار و حسن محمدی به عنوان مربی تیم ملی به این اردو فراخوانده شدند که باید از 30 خرداد ماه تا 6 تیر ماه در اردوی آماده سازی تیم ملی که قرار است در شهر گنبد برگزار شود، به تمرینات آماده ‌سازی بپردازند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان مرکزی افزود: در رشته شنا نیز امیر توحیدنژاد به عنوان ورزشکار و آرش سماعی به عنوان مربی به عضویت تیم ملی درآمدند که باید از 8 تا 14 تیر ماه در اردوی آمادگی تیم ملی حضور یابند.

نصیری بیان داشت: ورزشکاران جانباز و معلول این استان همواره در اردوهای مختلف تیم ملی حضوری پررنگ داشته و موجب افتخارآفرینی برای استان هستند.

وی گفت: محمدحسین صیادی، مرتضی عابدی، ابوالفضل شیرین‌آ‌بادی و میثم پارسا، ورزشکاران رشته بسکتبال با ویلچر استان هستند که این افراد نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده و قرار است به همراه سایر اعضای تیم به مسابقات انتخابی جوانان جهان که در کشور تایلند برگزار می‌شود، اعزام شوند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.