کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: پاسخ من به کسانی که ندای تنش زدایی سر می دهند این است که امروز ایران باید به گونه ای از حق خود دفاع کند که دشمنان باردیگر به خود اجازه طمع به حقوق ديگر ایران ندهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سعید جلیلی در جمع هواداران خود در مسجد سید اصفهان با اشاره به اینکه این شور، شعور و شعار های این جمع برای من حاوی پیام ارزشمنده بود، اظهار کرد: من از شما مردم انقلابی تقاضا مندم که از شور، شعور و شعار خود را تنها نثار ولایت فقیه کنید.

وی افزود: کوچکترین زاویه و انحراف هرکسی در هر جایگاهی از خط ولایت به معنای فاصله گیری وی از مسیر صراط مستقیم است و هرکسی که فکر کند دچار لغزش نمی شود، همان لحظه وی در ابتدای مسیر لغزش قرار دارد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم اصفهان هم دعا کنید که کسی گرفتار لغزش نشود و هم با نظارت خود منحرف شدگان را راهنمایی کنید، تصریح کرد: تمامی دشمنان ما به دنبال جلوگیری از پدید آمدن ایران هسته ای بودند، اما به همت جوانان غیور و دانشمندان جوان مومن و مخلص هسته ای شدیم.

وی با اشاره به اینکه این جوانان با توکل برخدا و تکیه برگفتمان ناب انقلاب اسلامی به این جایگاه رسیدند، ادامه داد:‌ انتقادها و گلایه‌های مردم به مشکلات اقتصادی و اجتماعی به جا است، اما باید دانست که این مشکلات با توجه به ظرفیت‌های موجود در کشور با یک نگاه بسیجی وار و جهادی قابل حل است.

جلیلی با اشاره به اینکه لازمه حل مشکلات اقتصادی تغییر و اصلاح نگاه، نگرش و ساز و کار اجرایی کشور است، اذعان کرد: پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس به دلیل تغیر ساز و کار بود چراکه ما ساز و کار یگان رزمی مبارزه را تغییر دادیم.

وی با بیان اینکه این تغییر اساسی از آنجایی شروع شد که به جای اینکه مانند ژنرال های عراقی به نیروهای خود بگوییم برو، شهید خرازی ها خود می رفتند و به نیروها می گفتند بیا. و این تبدیل برو به بیا باعث موفقیت ما در 8 سال دفاع مقدس شد، بیان داشت: لازمه پیشرفت امروز ما بهره گیری  از یک دولت مقتدر است و دولت مقتدر به معنای نیروی امنیتی قوی نیست بلکه به معنای دولتی است که با شناسایی و استفاده از تمام ظرفیت های موجود و بهره مندی از تیم قوی و متخصص ساز و کارهای مناسب در راستای پیشرفت کشور را طرح ریزی کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: با توجه به زحمات و خدمات زیادی که درکشور انجام شده و منجر به پیشرفت های خوبی شده است اما باید به دنبال تغییر و اصلاح ساز و کارهای اجرایی و درونی دولت در عرصه های مختلفی چون کشاورزی و صنعت باشیم چراکه امروز ایران باید به عنوان یک الگو برای جهان معرفی شود و به دلیل اینکه ملت ایران با گذر از مرحله انقلاب اسلامی، تثبیت دولت اسلامی و تثبیت قدرت منطقه به مرحله تمدن سازی اسلامی رسیده است.

وی هشدار داد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب شرایط امروز کشور را به خیبر تشبیه کردند، این بدین معناست که ایران و گفتمان انقلاب اسلامی به پشت خیمه های دشمن رسیده است و به همین دلیل است دشمنان این نظام با دست به دامن حربه جدید تهدید از بیرون و تردید از درون برای مقابله با ملت ایران شده اند اما با مدد از خداوند متعال و تدبیر رهبر معظم انقلاب این آرزو را به گور خواهند برد.

جلیلی با اشاره به اینکه متاسفانه امروز عده ای ندای تنش زدایی شنیده می شود، تأکید کرد: سوال من از این افراد این است که آیا دفاع از حقوق مسلم یک ملت به معنای ایجاد کردن تنش است و آیا این ملت ایران است که با دیگران دشمن شده یا آنکه دیگران هستند که با ایران دشمنی می کنند و امروز نظام جمهوری اسلامی باید به گونه ای از حق خود دفاع کند که دیگر دشمنان باردیگر به خود اجازه ندهند طمعی به حقوق دیگر ایران داشته باشند.

وی ابراز کرد: همزمانی عید مبعث و حرکت عظیم امام خمینی (ره) در 50 سال پیش را به فال نیک می‌گیریم و اگر امروز عزت داریم و دشمنان این نظام صریح می‌گویند که ایران نه تنها مقاومت کرده، بلکه پیشرفت هم کرده ، به خاطر گفتمان انقلاب اسلامی است./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.