نامزدهای یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در آخرین هفته تبلیغات انتخاباتی خود به پایتخت معنوی ایران، مشهد الرضا(ع) سفر می‌کنند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، در اين راستا محمدرضا عارف، نامزد یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری امروز به مشهد سفر می‌کند و ساعت 16 در جمع حامیان خود در سالن کارگران مشهد به سخنرانی خواهد پرداخت.همچنین دیدار با علما، دانشجویان، مردم و نشست خبری از دیگر برنامه‌های این نامزد ریاست‌جمهوری است.

محمدباقر قالیباف، دیگر نامزد یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری فردا به مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی سفر می‌کند و ساعت 16 تا 20 با حضور در جمع حامیان خود در سالن

شهید بهشتی، به سخنرانی خواهد پرداخت.

سعید جلیلی، نامزد دیگر ریاست‌جمهوری 20 خرداد به مشهد سفر خواهد کرد و حضور در همایش یک روزه و دیدار با جمعی از علما و روحانیان از برنامه‌های این نامزد مشهدی است.

حجت‌الاسلام حسن روحانی، دیگر نامزد ریاست جمهوری 22خرداد به مشهد سفر می‌کند و دیدار با مردم و علما در مشهد و دیدار با جمعی از اعضای شوراهای استان در آرامگاه فردوسی از برنامه‌های سفر یک‌روزه وی به مشهد است.

همچنین زمان دقیق سفر علی‌اکبر ولایتی به مشهد مقدس مشخص نیست و احتمال لغو سفر محسن رضایی به مشهد وجود دارد.گفتني است؛ هنوز ستاد حدادعادل و محمد غرضی در استان خراسان رضوی تشکیل نشده است.


برچسب ها: پایتخت ، معنوی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.