نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد الزهرا(س) شهرستان خمینی شهر از توابع استان اصفهان اظهار كرد: امروز دغدغه حل كوچكترین مشكل و درخواست مردم، نیاز به گذران هفت خوان رستم دارد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان سعید جلیلی ادامه داد: دولت آینده باید ساز وكار جدیدی ارائه كند كه دستگاههای اجرایی برای حل مشكلات مردم به سراغ آنها بروند.
نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ساختار مدیریت آینده كشور، تصریح كرد: دولت و ساختار مدیریت اجرایی (آینده) كشور باید بسیار كارآمدتر از امروز باشد.
جلیلی خاطرنشان كرد: نباید مانع بروز استعدادها و ظرفیت های مردم شد بلكه باید به شكوفا شدن این ظرفیت ها به بهترین شكل كمك كرد.
وی با تاكید بر عمل گرایی به جای دادن شعار، بیان داشت: ما باید یك ارزیابی دقیق از مشكلات كشور داشته باشیم و نباید با دادن چند شعار تبلیغاتی از رفع اساسی مشكلات اقتصادی شانه خالی كنیم بلكه باید به سمت حل درست مشكلات اقتصادی حركت كنیم و از ظرفیت های همه كشور به درستی استفاده نماییم.
نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: سووال ما این است كه اگر رزمندگان و جوانان ما در دوران دفاع مقدس موفق به كسب افتخارات زیادی شدند، اكنون نیز می توان با همان روحیه و ظرفیت در اقتصاد، صنعت و كشاورزی نیز موفق شد.
جلیلی تاكید كرد: باید در برابر برخی از موانع داخلی همان مقاومت رزمندگان را داشته باشیم و همانگونه كه شهرستان خمینی شهر با تقدیم دو هزار و ۳۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس امروز الگوست، باید در سایر عرصه ها نیز بدرخشد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: معتقدم اگر پیشرفتی در این سه دهه در تعالی كشور به دست آمده فقط با تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه بوده است.
وی اضافه كرد: هر وقت همراه كشتی ولایت حركت كنیم، موج های سهمگین را پشت سر خواهیم گذاشت.
جلیلی در خاتمه با اشاره به سه شاخص مهم خود در خصوص تبعیت از ولایت فقیه ، تصریح كرد: ما هرگز نباید جلوتر از ولی فقیه و ناخدای زمان خود حركت كنیم و نه از او عقب بیفتیم، بلكه باید همگام با ولی فقیه زمان حركت كنیم/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.