حميد منوچهري گفت: با مشورت "ورزي" نقش آيت الله كاشاني را در "معماي شاه" ايفا مي كنم.

حميد منوچهري، مدير دوبلاژ سيما با اشاره به ايفاي نقش خود در سريال "معماي شاه" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در "معماي شاه" به جاي "آيت الله كاشاني" به ايفاي نقش مي پردازم.


وي افزود: در خصوص شخصيت آيت الله كاشاني مطالعه و تحقيق بسيار كرده ام و بهترين خبر در خصوص ايشان، زحمت او براي ملي شدن صنعت نفت بوده است.
اين بازيگر با اشاره به نداشتن فعاليت سياسي خود تصريح كرد: من كار سياسي نمي كنم و فقط به خواست "ورزي" كارگردان "معماي شاه" به اين پروژه آمدم و بيشتر صحبت هايي كه وي در خصوص شخصيت "آيت الله كاشاني" كرد را در مورد بازي اين شخصيت به كار برده ام.
منوچهري در خصوص لوكيشن هاي خود افزود: بخشي از سكانس ها در مجلس و بخش هاي ديگر در كاخ سعدآباد و منزل "آيت الله كاشاني" در حال فيلمبرداري است.
اين مدير دوبلاژ با اشاره به خانه "حسن پيرنيا" ادامه داد:‌ در خانه "حسن پيرنيا" سكانس هاي منزل "آيت الله كاشاني" فيلمبرداري مي شود و بايد بگويم كه اين خانه از طرف همسر "پيرنيا" به وزارت بهداري هديه شده كه در حدود 2500 متر است كه در آن گياهان دارويي پرورش مي دهند.
وي خاطرنشان كرد: اميدوارم اين اثر مورد توجه مردم قرار گيرد و فيلمبرداري با جمع انبوهي از هنرمندان در حال فيلمبرداري است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار