بيان احكام انتخابات در راديو معارف

راديو معارف در برنامه «زمزم احكام» اين هفته به بررسي و تبيين احكام مربوط به انتخابات از نظر فقهي مي‌پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي  رسانه ملي؛ با نزديك شدن به روز سرنوشت ساز يازدهمين انتخابات رياست جمهوري و خلق حماسه از سوي مردم آگاه و حماسه ساز ايران اسلامي، برنامه «زمزم احكام» راديو معارف در اين هفته به سوالات شنوندگان در مورد احكام انتخابات و مسائل مربوط به آن پاسخ مي‌دهد. 
در اين برنامه كه با هدف فرهنگ‌سازي در عرصه تقليد، تبيين احكام شريعت، ترويج احكام دين مبين اسلام و فقه شيعه و ايجاد ارتباط بين مراجع معظم تقليد و اقشار مختلف مردم طراحي شده است؛ در هفته جاري و با توجه به اهميت موضوع به بررسي احكام مرتبط با انتخابات و وظايف شرعي كانديداها، مسئولان نظارتي و اجرايي انتخابات،وظايف شرعي و احكام مربوط به راي دهندگان و استفتائاتي در اين باره از دفاتر مراجع عظام تقليد مي پردازد. 
اين برنامه با كارشناسي حجت الاسلام و المسلمين حسين وحيد پور است كه در قسمت اول برنامه احكام انتخابات و مسائل مربوط به آن را بررسي مي‌كند. اين برنامه از شنبه 18 تا پنج شنبه 23 خرداد از راديو معارف به اين بحث خواهد پرداخت. 
برنامه «زمزم احكام» كاري از گروه فقه و سيره به سردبير تهيه كنندگي علي اسماعيلي و اجراي سيد مرتضي موسوي نژاد هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت 12:10 پخش و روز بعد از ساعت 4:20 بامداد بازپخش مي‌شود. 
علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر و دريافت قسمت‌هاي قبلي اين برنامه مي‌توانند./ص
برچسب ها: انتخابات ، رادیو ، معارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار