توسعه برند سازمان در دنياي امروز با مديريت فروش گره خورده به طوريکه در دنياي به روز تجارت و برند سازي مدير فروش به عنوان حلقه ارتباط با مشتري رشد برند به شرکت را به دنبال خواهد داشت.

شفيعي استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: به واسطه به کارگيري نيروهاي فروش خوب برند سازمان توسعه مي يابد.

وي افزود: برند تصوير احساسات و خاطرات خريدار از يک کالاست در اين ميان نيروي فروش نيز نقش موثري در اين تصويرسازي دارد.

اين کارشناس اظهار داشت: مديريت فروش در کشور بيشتر به صورت سنتي انجام مي شود.

وي تصريح کرد: خدمات فروش در سازمانها از اهميت ويژه اي برخوردار است.

شفيعي ادامه داد: مشکل مديريت فروش عدم آموزش صحيح در اين بخش است.

وي خاطرنشان کرد: فروشنده تحت مديريت فروش تاثير گذار در تعالي سازمان را به دنبال دارد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: برند ، فروش ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار