مسئولان تیم سپاهان برای خدمت گرفتن محمدرضا خلعتبری و هادی عقیلی تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یک مقام آگاه در تیم سپاهان، خبر رسید محمد رضا خلعتبری با تیم عجمان امارات به توافق رسید ولی برخی اخبار حکایت از این خبر دارد. گویا خلعتبری به دلیل برخی ممنوعیت های فدراسیون فوتبال مبنی بر استفاده از نام خلعتبری به دلیل برخی ممنوعیت های فدراسیون فوتبال مبنی بر استفاده از نام جعلی خلیج ( ع ر ب) در لیگ امارات بازیکنان اجازه حضور در لیگ این کشور را ندارند به همین دلیل مسئولان سپاهان دوباره امیدوار شدند تا ضمن مذاکره با خلعتبری بار دیگر با او قرارداد تمدید کنند. از این رو در نظر دارند بعد از بازی با لبنان در تهران با این مهاجم مذاکره کنند.

از سوی دیگر هادی عقیلی نیز در وضعیت نامشخصی به سر می برد. گویا بازگشت وی به لیگ ایران قطعی است ولی در دو راهی استقلال و سپاهان مانده است، به همین دلیل سپاهانی ها پيگير وضعیت او هستند تا با جلب توجه عقیلی او را به سپاهان بازگردانند. عقیلی پیش از این در سپاهان بازی می کرد.

سپاهان در تدارک اردوی ارمنستان

اردوی تیم سپاهان در ترکیه لغو شد به نظر می رسد مقصد زردپوشان اصفهانی ارمنستان است چرا که توصیه شده به ترکیه سفر نکنند.

گویا برخی اتفاقات در ترکیه که با راهپیمایی مردم در این کشور همراه شده است موجب شد، وزارت ورزش تیم های ورزشی را از برپایی اردو در این کشور همسایه منع کند، از این رو مسئولان شبانه طی جلسه با سرمربی خود، ارمنستان را پیشنهاد می دهند و در صورت موافقت این مربی، راهی این کشور می شوند.

پیش از این سپاهان بنا به درخواست زلاتکوکرانچار در تدارک اردوی ترکیه بود ولی به پیشنهاد وزارت ورزش این سفر را لغو کرد از این رو طی جلسه ای با کرانچار در مورد اردوی محل اقامت بازیکنان تصمیم می گیرند. باشگاه سپاهان ارمنستان را برای برپایی اردو پیشنهاد داد و حال باید دید با این کشور موافقت می شود؟/آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار