رئيس دانشکده معماري دانشگاه علم و صنعت گفت: عملکرد مثبت رسانه ملي موجب شد که کانون‌هاي قدرت و ثروت نفوذ و دخالت چنداني در برنامه تبليغاتي کانديداها نداشته باشند و مردم با قضاوت بهتري سرنوشت کشور خود را تعيين کنند.

عبدالحميد نقره‌کار در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره عملکرد کانديداهاي رياست‌جمهوري اظهار داشت: رئيس‌جمهور بايد نسبت به مسائل داخلي و بين‌المللي اشراف کامل داشته باشند و صرفا به کارهاي عملياتي خود در کشور اتکا نکنند.

وي ادامه داد: تخصص، تجربه و اتکا به نفس از جمله ديگر مواردي است که بايد در وجود رئيس‌جمهور آينده باشد و حتما بايد از عومل کاربردي در حوزه کاري خود استفاده کند و هرگز نبايد در صحبت‌ها و عملکرد خود تسليم زورگويي‌هاي غرب و شرق شوند.

اين استاد بسيجي بيان داشت: برخي نمي‌توانند با عوام‌فريبي و توجه به ظواهر امر در صدد جذب آراي حداکثري به نفع خود باشند و قطعا مردم با نگاه به گذشته کانديداها و بازخواني عملکرد آنان، شخص اصلح را انتخاب کنند.

رئيس دانشکده معماري دانشگاه علم و صنعت با اشاره به نقش مثبت رسانه ملي در تبليغات کانديداها خاطرنشان کرد: عملکرد مثبت رسانه ملي موجب شد که کانون‌هاي قدرت و ثروت نفوذ و دخالت چنداني در برنامه تبليغاتي نداشته باشند و مردم با قضاوت بهتري سرنوشت کشور خود را تعيين کنند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار