عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: زیر سؤال بردن مزیت‌های موجود در کشور از سوی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری، تنها باعث کاهش وجهه آن‌ها نزد مردم وفادار به انقلاب و ولایت فقیه خواهد شد.

"امير عبدالله‌زاده" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با توجه به سیاه‌نمایی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: متأسفانه برخی نامزدها با هدف جلب نظر مردم و جذب آراء به سیاه‌نمایی در جامعه پرداخته‌اند، که این حرکت می‌تواند مورد سوءاستفاده دشمنان داخلی و خارجی ایران قرار بگیرد.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به عبور برخی کاندیداهای ریاست جمهوری از خط قرمزها بیان داشت: هنگامی که مزیت‌های موجود در جمهوری اسلامی ایران توسط افرادی که سابقه مدیریتی در سطوح بالای کشوری داشته‌اند زیر سوال برده می‌شود، این حرکت تنها باعث کاهش وجهه آن‌ها نزد مردمی که وفادار به نظام و ولایت فقیه هستند خواهد شد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: البته افرادی که آگاهی کمتری نسبت به اخبار و اطلاعات روز کشور و بین‌الملل دارند بیشتر تحت تأثیر تبلیغات دشمنان ایران قرار می‌گیرند، اما مسلماً این امر مانع حضور حداکثری مردمی که به دنبال حل مشکلات کشورشان هستند در انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری نخواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار