فهرست انتخاباتی خدمت‌گزاران آبادانی و پیشرفت مورد حمایت در پی حمایت علیرضا زاکانی، مجتبی رحمان دوست، مهرداد بذرپاش از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و محمود خسروی وفا رئیس فدارسیون جانبازان و معلولین و صادق آهنگران قرار گرفت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران‌،به دنبال اعلام حمایت شخصیت‌های مختلف مذهبی و سیاسی از فهرست "ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت" پنج نفر دیگر از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی طی دیروز و امروز از فهرست این ائتلاف حمایت کردند.

گفتنی است: علیرضا زاکانی ، مجتبی رحمان دوست، مهرداد  بذرپاش از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و محمود خسروی وفا رئیس فدارسیون جانبازان و معلولین و  صادق آهنگران از یادگاران دوران دفاع مقدس حمایت خو را  از این فهرست اعلام کردند.

لازم به ذکر است پیش از این حضرات حجج الاسلام طائب ، پناهیان، ابوترابی و حداد عادل و محمد کوثری از این فهرست حمایت خود را اعلام داشته‌اند.

متن بیانیه حامیان جدید به شرح زیراست:

موفقیت ایمان و تخصص با رأی به لیست خدمتگزاران ابادانی و پیشرفت

بسمه تعالی

حفظ هویت و اصالت شهر و روستا با پایبندی به معماری اسلامی ایرانی ، رعایت استحکام بناها ، ترویج نظم و قانون و گسترش نهاد های دین و اخلاق با رأی به فهرست معرفی شده از سوی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت برای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تأمین خواهد شد . رأی به لیست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت نمادی دیگر از تجلی موفقیت ایمان و تخصص در عرصه اجتماعی و شهروندی است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی
دکتر علیرضا ذاکانی

*************
بسمه تعالی

اعلام می‌دارم فهرست مجموعه خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت اهتمام و تلاش خود را برای تأمین و گسترش هر چه بهتر فضای سبز ، ارائه خدمات شهری ، توجه ویژه به بانوان و جوانان و برطرف کردن نیاز جانبازان و مصدومان جسمی معطوف خواهند داشت. این جانب با اطمینان  به این فهرست که مجموعه ای از افراد توانمند ، خوش فکر و انقلابی می باشند رأی خواهم داد .
نماینده مردم تهران در مجلس شوای اسلامی
مجتبی رحماندوست

 **********
هوالعزیز
شوراها نماد حضور یک ملّت در تعیین سرنوشت خویش است. شوراها را نباید سیاسی دید ، بلکه باید برای رسیدن به یک شورایی در اندازه و  تراز ملت پر افتخار ایران تلاش کرد و همه همت را بر آن گمارد.

شورایی متشکل از افراد صالح و کار آمد می‌تواند انقلاب را در رسیدن به اهداف متعالی آن یاری کند.

خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت متشکل از افرادی معتقد به آرمان های ارزشمند امام و انقلاب است که تمام تلاش خود را بر تشکیل شورای شهری مقتدر ، منسجم ، کار امد و انقلابی به کار بسته و امیدوارند با نظر مردم عزیز و سربلند شهر تهران فرصت خدمتگزاری بر ایشان فراهم گردد تا بتوانند زمینه خدمت رسانی به شما ملت سر افراز را بیش از پیش مهیا نمایند.

برادر کوچک شما                  .
مهرداد بذرپاش                   .

نماینده مردم شریف و عزیز                        .
 تهران، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی

***********

بیانیه رییس فدراسیون جانبازان ومعلولین درحمایت ازفهرست نهایی خدمتگزاران آبادانی وپیشرفت
بسم الله الرحمن الرحیم
 ایثارگران عزیز ،ورزشکاران غیور ،جانبازان سر افراز، معلولین گرامی و مردم فهیم و انقلابی :                                     

 از آنجا که توفیق خدمتگزاری یک دوره خدمت در شوراهای اسلامی  شهر و روستا را درکلان شهر تهران داشتم این شورا را مظهر تجلی اراده مردم در عرصه های اجتماعی و فرهنگی میدانم.

هنوزکارهای فراوانی برزمین مانده که با انتخاب افراد شایسته در شوراهای اسلامی شهر و روستا امکان اجرایی شدن آن ها فراهم خواهد آمد ،بدیهی است عرصه شوراها نمی بایست محل منازعات سیاسی باشد و انحصاراً بایدبه رفع دغدغه های مردم در شهر و روستا بپردازند و تلاش نمایند محیطی سالم و با نشاط و آرام را برای جامعه ایران فراهم آورند، از این رو با بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدم که دل مشغولی‌های مجموعه خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت برای معرفی افراد صالح ،شایسته و مناسب برای شوراها اسلامی شهر و روستا با دغدغه های این جانب سازگار است لذا از تمامی عزیزانی که به این جانب محبتی در جامعه ایثارگران ،ورزشکاران  ،جانبازان و معلولین دارند و همچنین از تمامی مردم شریف و نجیب تقاضا دارم به کاندیداهایی که از جانب خدمتگزاران آبادانی و پیشترفت به مردم معرفی می گردند توجه نموده و آرای خود در روز بیست و چهارم خرداد به این فهرست در صندوق بیاندازد.

*************
محمودخسروی وفا

حمایت حاج صادق آهنگران از فهرست نهایی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی
درسال حماسه سیاسی و اقتصادی ، خلق حماسه سیاسی با حضور پر شور در انتخابات رقم خواهد خورد با عنایت به تذکر مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) به مسئولین ، مردم و نخبگان مبنی بر اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و با توجه به اینکه شوراهای اسلامی شهر روستا مظهر کار کرد اجتماعی در صحنه شهر و روستا می باشد، حضور افرادی متعهد و متخصص و فارغ از دسته بندی های سیاسی که به فکر خدمت به مردم می باشند را طلب می نماید تا بتوانند ارزش های انقلاب و دفاع مقدس و شهدا را در عرصه های اجتماعی و فرهنگی پیاده نمایند.

از این رو با شناختی از دست اندر کاران مجموعه خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت دارم از مردم شریف ایران دعوت می نمایم  با شرکت همه جانبه در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در بیست و چهارم خرداد ماه برگزار خواهد شد به فهرست نهایی خدمتگزاران ابادانی و پیشترفت رای بدهند.
محمدصادق آهنگری(آهنگران)


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار