فرماندار سلماس گفت: 161 شعبه برای أخذ رأی در شهرستان سلماس پیش‌بینی شده است.

مرتضی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به آمادگی شهرستان سلماس برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات 24 خرداد ماه، اظهار داشت: 161 شعبه أخذ رأی در شهرستان سلماس برای روز انتخابات در نظر گرفته‌ایم.

وی با اعلام آمادگی شهرستان سلماس برای برگزاری سه انتخابات همزمان در 24 خرداد، گفت: کمیته‌های هفت‌گانه‌ای از جمله کمیته‌های امنیتی، پشتیبانی، فناوری، اطلاع‌رسانی و تبلیغات تشکیل شده‌اند که برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مورد نیاز برای کسب آمادگی‌های لازم عوامل اجرایی دست‌اندرکار این امر صورت گرفته است.

فرماندار سلماس با بیان این مطلب، عوامل اجرایی، انتظامی و نظارتی دست‌اندرکار انتخابات این شهرستان را بیش از سه هزار و 500 نفر عنوان کرد.

وی با اعلام اینکه 161 شعبه برای أخذ رأی در شهرستان سلماس پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: در مجموع 112 مورد از این شعبه‌ها، ثابت و 49 شعبه سیار هستند.

نظری با اعلام این خبر افزود: 50 شعبه ثابت شهری و دو شعبه سیار برای دو شهر سلماس و تازه شهر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در بخش مرکزی نیز 42 شعبه ثابت و 17 شعبه سیار آماده دریافت آرای مردم خواهند بود.

نظری در ادامه به شعبه‌های بخش کوهسار نیز اشاره کرد و گفت: در بخش کوهسار نیز 20 شعبه ثابت و 30 شعبه سیار برای أخذ رأی پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: شعبه‌های ثابت أخذ رأی عموماً در مساجد، مدارس و اداره‌های این شهرستان در نظر گرفته شده‌اند.

فرماندار سلماس از ارائه آموزش‌های لازم برای کاربران رایانه شعبه‌های أخذ رأی این شهرستان خبر داد و اعلام کرد: از ابتدای اردیبهشت‌ ماه سال ‌جاری نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی این افراد اقدام کرده‌ایم که به صورت دوره‌ای در کلاس‌های مربوطه شرکت کرده‌اند و مهارت‌های لازم را در این ارتباط کسب کرده‌اند.

نظری از آمادگی ماشین‌آلات سبک و سنگین و تجهیزات رایانه‌ای بی عیب و نقص مورد نیاز برای روز انتخابات در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: 17 تیم گروه فنی به عنوان ناظر در شعبه‌های أخذ رأی حضور خواهند داشت.

وی افزود: امسال شهرستان سلماس نسبت به دوره‌های گذشته شاهد استقبال بالای 30 درصدی در ثبت‌نام برای شوراهای شهر و روستا بوده است.

نظری گفت: امیدواریم این شور و شوق مردم، سبب خلق حماسه‌ای بی‌نظیر در کشور شود و رضایت مقام معظم رهبری را در پی داشته باشد./س

برچسب ها: سلماس ، فرماندار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.