رئیس جمهور با بیان اینکه رودخانه ملت همه موانع را پشت سر خواهد گذاشت، گفت: بسیاری شعار مردم را می‌دهند اما در پس ذهنشان فقط بردن در مسابقه‌های سیاسی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگار، محمود احمدی‌نژاد امروز بعدازظهر در برنامه تجلیل از مجریان بیمه طلایی درمان بازنشستگی کشور که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: خدای متعال انسان‌ها را برای زندگی متعال و شایسته خلق کرده است.

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه ساختن یک جامعه در گروه مشارکت همه مردم است ادامه داد: اگر مردم نخواهند هیچ فرهنگی در جامعه به وجود می‌آید و از بین نمی‌رود.

احمدی‌نژاد تأکید کرد: بالاترین آرمان‌های الهی و انسانی حتی عدالت که نقطه عزیمت انسان و آغاز رسیدن به قله کمال است، در سایه حضور آحاد مردم شکل می‌گیرد.


رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: اگر مردم در جامعه توانمند نباشند حضور و مشارکتشان بی‌معناست.

وی اظهار داشت: حکومت توحید و عدل زمانی تحقق می‌یابد که تک تک انسان‌ها رشد و احساس عزت کنند.

رئیس جمهور با ذکر این نکته که هنر یک حکومت این است که مردم خود را قوی کند، افزود: کسی که در جامعه عزت نفس داشته باشد تأثیرگذار خواهد بود.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اکنون در دنیا 140 تا 150 کشور در نقطه ضعیف هستند و به جای آنان نیز 4 و 5 کشور برای آنان تصمیم می‌گیرند.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه هیچ کس نباید در دنیا ضعیف نگاه داشته شود گفت: نگاه انقلاب اسلامی و حاکمیت اسلامی این است که در این نگاه هیچ کس ضعیف جلوه نکند.

احمدی نژاد با بیان اینکه همه باید در جامعه مفید و اثرگذار باشند گفت: باید برنامه‌های توسعه را اجرا کنیم تا عده‌ای از بین نروند و کسان دیگر به چیزی برسند.

رئیس جمهور ادامه داد: هرکس با این نگاه در خدمت مردم و عزت مردم قرار بگیرد قطعا در مسیر خدا و پیامبران قرار خواهد گرفت.

احمدی‌نژاد ادامه داد: بعضی تصور می‌کنند روزیِ مردم در جیب آنهاست، لذا خودشان کوچک هستند و بقیه را کوچک می‌شمارند.

وی با بیان اینکه کشورما در جهان فقیر نیست اظهار داشت: ثروت در کشور ما زیاد است، اما چرخش ثروت ناعادلانه است که هر زمان می‌خواهیم این چرخش را درست کنیم متهم می‌شویم.

رئیس جمهور با بیان اینکه خیلی از سیاستمداران دنیا انسان‌ها را به حساب نمی‌آورند گفت: بسیاری شعار مردم را می‌دهند اما در پس ذهنشان فقط بردن در مسابقه‌های سیاسی است.

رئیس جمهور با اشاره به اجرای بیمه طلایی گفت: برخی از بیرون و داخل مشکلاتی درست کرده‌اند اما یقین دارم ملت ایران از این مشکلات عبور خواهد کرد، زیرا رودخانه ملت همه موانع را پشت سر خواهد گذاشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار