"شیا لبوف" بازیگر جوان و خوش آتیه ی هالیوود27 ساله شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "شیا لبوف" متولد ۱۱ ژانویه ۱۹۸۶بازیگر آمریکایی است. شاید او بیشتر موفقیت خود را مدیون استیون اسپیلبرگ است زیرا در بیشتر فیلم‌هایی که حضور داشته اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده یا کارگردان حضور داشته است. در اواخر سال ۲۰۰۹، ستاره‌های سینمای هالیوود معرفی شدند که شیا لبوف یکی از آنها بود.
کودکی شیا با طلاق پدر و مادرش همراه بود. او پس از این طلاق به همراه مادرش در لس آنجلس ساکن شدند. شیا بعد از این اتفاق به سمت بازیگری رفت که همواره هنر مورد علاقه اش بود. او برای اینکار در مکانهای عمومی نظیر رستوران ها به اجرای نمایش کمدی تک نفره می پرداخت تا اینکه یک روز یکی از دوستانش را به شکل اتفاقی در مجموعه ی تلویزیونی " دکتر کوئین " ( همان پزشک دهکده خودمان)  مشاهده کرد و تصمیم گرفت تا او هم بازیگری سینما را دنبال کند. شیا بعد از اینکه با مادرش در اینباره صحبت کرد ، تمام روزنامه ها و آگهی های بازیگری را بررسی کرد و سرانجام بعد از بازی در چند فیلم بدرد نخور ، در مجموعه تلویزیونی ایون استوینز حضور پیدا کرد که بخاطرش توانست یک جایزه اِمی دریافت کند.
پس از آن "شیا لبوف" در مجموعه ها تلوزیونی و فیلمهای سینمایی بسیاری درخشید که شاید مهمترین آنها سری فیلمهای " تغییر شکل دهندگان" باشد.

فیلم ها:
من، روبوت- (۲۰۰۴)
بهترین بازی دنیا- (۲۰۰۵)
تغییرشکل‌دهندگان- (۲۰۰۷)
آشفته - (۲۰۰۷)
چشم عقاب (فیلم ۲۰۰۸ میلادی) - (۲۰۰۸)
تغییرشکل‌دهندگان: انتقام شکست‌خوردگان- (۲۰۰۹)
وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد - (۲۰۱۰)
تغییرشکل‌دهندگان: تاریکی ماه- (۲۰۱۱)
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
bahar
۱۸:۰۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
عاشق شم
آخرین اخبار