خواننده ی سریال "روزگار جوانی‌" گفت: موسیقی‌ ما در همه‌ی دوره‌ها اصالت خاص خودش را داشته است.

"محمدرضا عیوضی‌" خواننده پاپ موسيقي كشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: تلفیق موسیقی پاپ با موسیقی سایر کشورهاهميشه و در هر زماني وجود داشته است. اغلب كشورهاي جهان نیز از موسیقی همسایگان خود متاثر بوده‌اند.
 
وي افزود: امروزه برخی از ملودی‌ها، کپی بی‌کم‌ و کاست آهنگ های خوانندگان خارجی است كه در واقع برداشتی است از آهنگ که فقط ترانه به آن اضافه می‌شود.

اين خواننده عنوان کرد: اگر آهنگسازان تغییر و تحولی در ملودی مورد نظر ایجاد کرده و سپس برای انتشار آن اقدام کنند یا از نظر اساتید و بزرگان بهره‌مند شوند یقینا‌ موفق‌تر خواهند بود زیرا موسیقی امروز هنوز از موسیقی دهه‌ی 50-40 و کارهای بزرگانی چون "واروژان‌" و "بابک بیات‌" متاثر است.

وی در خصوص رابطه‌ی موسیقی تیتراژ و موضوع سریال بیان کرد: هر چه ارتباط این دو بیشتر و مفهوم آن‌ها به هم نزدیک‌تر و مرتبط‌‌‌تر باشد، درخشش و شنیده شدن موسیقی سریال هم بیشتر خواهد بود.

عيوضي در آخر از ورود آلبوم جدیدش به بازار موسیقی در تابستان خبر داد و گفت: آلبوم جدیدم‌ متفاوت‌تر از کارهای گذشته‌ام است و در انتخاب ترانه و ملودی آن وقت زیادی صرف شده است.

وی به دوستداران موسیقی پاپ وعده داد که در تابستان امسال آلبوم جدیدش روانه‌ی بازار خواهد شد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار