استاندار اردبیل گفت: استکبار جهانی حضور با شکوه و پرصلابت ملت ایران را در صحنه انتخابات نشانه گرفته تا به این عزم و اراده قوی خدشه و خللی وارد کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در جمع مردم نیر اظهار داشت: بدخواهان این نظام بیش از سه چهار ماه است که روی انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان زوم کرده‌اند و با شگردهای مختلف سعی می‌کنند مردم را از ادامه مسیر انقلاب ناامید و خسته نشان دهند در حالی که ملت ایران با تمام توان قدرت‌نمایی کرده و 24 خرداد را به آوردگاه عظیم خلق حماسه سیاسی تبدیل می‌کنند.

وی با اشاره به گستردگی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تصریح کرد: بدون شک روز جمعه روز عزای دشمنان انقلاب و جشن و سرور دوستداران نظام است که انتخابات هر چقدر با اقتدار و صلابت برگزار شود قدرت ملی ما بالا می‌رود.

استاندار اردبیل مشارکت بالا را مصونیت‌بخش و دفع‌کننده بسیاری از هجمه‌های دشمنان توصیف کرد و افزود: ‌دشمن امروز با تمام قوا در صحنه حاضر شده تا عظمت ملت ایران را بشکند اما نهایت صلابت و قدرتمندی ایرانیان دشمنان را زمین‌گیر و غافلگیر می‌کند.

نیکزاد خاطر نشان کرد: دولت آینده باید دولت پرتوان و در مسیر آرمان این ملت باشد و بخشی از پروژه‌های نیمه‌تمام را به سرانجام رسانده و ملت را بیش از هر زمان دیگر امیدوار به ادامه مسیر کند.

وی اضافه کرد: البته دولت دهم با کارنامه موفق تا لحظه آخر خدمتگزاری در سنگر آماده و مهیا است و سعی می‌کند با کمترین دغدغه از بابت پروژه‌های نیمه‌تمام مسئولیت را به دولت آینده واگذار کند تا در یک چرخش واقعی قدرت و عظمت در این کشور اتفاقات مبارک رخ دهدب / .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.