معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: برنامه‌های دولت احمدی‌نژاد در بخش‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی سازنده بود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، اشرف‌نیا در همایش مدیریت مصرف و توسعه پایدار با بیان این که سخنرانی و دادن شعار بسیار آسان است اما باید آنها را عملی کرد، افزود: دولت‌های نهم و دهم به وعده‌های خود عمل کرد.

وی گفت: در این دولت در هشت سال در بخش‌های مختلف کارهای بسیار بزرگی برای آینده کشور انجام شده است.

اشرف‌نیا با بیان این که دولت احمدی‌نژاد توجه ویژه‌ای به مسایل زیست محیطی داشته است، اظهارکرد: دراین دولت کارهای ارزنده‌ای در باره حمل و نقل و کاهش آلایندگی صورت گرفته است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که تمام استانداردها برای تولید بنزین در پالایشگاه تبریز رعایت می شود، اظهار کرد: از مصوبات سفرهای رییس جمهور به این استان توسعه پالایشگاه تبریز و افزایش 150 هزار بشکه‌ای تولیدات این پالایشگاه است.

اشرف‌نیا تاکید کرد: هدفمندی یارانه‌ها بهترین روش برای حفظ و تعدیل منابع عمومی و توزیع عادلانه ثروت در بین مردم کشور بوده است.

وی ادامه داد: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور به تمام روستاهای استان حتی در دورافتاده‌ترین نقاط گازرسانی شده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، مسکن مهر را یکی از طرح‌های موفق دولت احمدی نژاد برشمرد و گفت: با ساخت دو میلیون واحد مسکن مهر در کشور مشکل مسکن بسیاری از مردم رفع شده است.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت احمدی‌نژاد 95 هزار واحد روستایی در کشور مقاوم‌سازی شده است.

اشرف‌نیا همچنین اظهار کرد: مردم با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات 24 خرداد اصلح‌ترین فرد را که حافظ نظام جمهوری اسلامی و منافع ملت باشد را انتخاب خواهند کرد./ب

برچسب ها: برنامه ، زیست ، محیطی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.