دادستان عمومي و انقلاب استان اصفهان گفت: دستگاه قضا با تخلفات انتخاباتي با قاطعيت برخورد مي‌كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان محمدرضا حبيبي ' افزود: تبليغات نامزدهاي رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي بايد در چهارچوب قانون انجام شود.
حبيبي گفت: تاكنون گزارشي از تخلفات جدي انتخاباتي در استان اصفهان دريافت نشده و پرونده مهمي در دادسرا تشكيل نشده است.
وي اضافه كرد: بر اساس نامه دادستان عمومي و انقلاب اصفهان به فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان درباره تخلفات انتخاباتي، نيروي انتظامي در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتي ابتدا به ستادهاي مربوط تذكر براي رفع موارد تخلف مي دهد.
حبيبي افزود: رعايت اخلاق در انتخابات موضوعي است كه همواره انتخاب كنندگان، انتخاب شوندگان و دست اندركاران امر انتخابات خواهان آن بوده و هستند.
وي پرهيز از تخريب و اسراف در تبليغات و رعايت آداب و مقررات انتخابات را از تاكيدات امام راحل و مقام معظم رهبري خواند و گفت:‌ نامزدها و هواداران آنها بايد با رعايت اين موارد زمينه اي براي حضور باشكوه مردم در عرصه انتخابات فراهم كنند.
وي اظهار داشت: رعايت اخلاق سياسي از سوي نامزدها، احزاب و گروه هاي حامي در تبليغات،حضور مردم در انتخابات و اعتماد واقعي آنها به نامزد ها را بدنبال خواهد داشت.
حبيبي با بيان اينكه دادستان يكي از اعضاي هيات اجرايي انتخابات در كلانشهر ها محسوب مي شود، ادامه داد: در تمام شهرستان هاي اين استان دادستان ها به عنوان عضو هيات اجرايي انتخاب شده اند تا مراحل قانوني انتخابات مو به مو اجرا شود.
حبيبي تاكيد كرد: مردم با آگاهي از برنامه هاي نامزد مورد نظر خود در صحنه انتخابات شركت و دشمنان اسلام را نااميد كنند.
وي گفت: حضور حداكثري مردم نشانگر حمايت مردم و مقبوليت نظام اسلامي است و تاثير زياد بر مولفه هاي امنيت و منافع ملي و جايگاه كشور در عرصه بين المللي دارد.
وي اضافه كرد: مردم استان اصفهان در عرصه هاي انقلاب پيش قدم بوده و در هر انتخاباتي نقش تعيين كننده داشته اند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.