مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: لبنان را در ورزشگاه آزادی با یک بازی خوب و منطقی بردیم.

مهرداد اولادی مهاجم تیم ملی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مقابل لبنان بازی خیلی خوبی انجام دادیم.

لبنان از دقیقه یک در لاک دفاعی بود اما با یک بازی خوب و منطقی با 4 گل این تیم را شکست دادیم. امیدوارم مقابل کره جنوبی هم نتیجه خوبی بگیریم و به جام جهانی صعود کنیم.

وی در مورد اظهارات اخیر سرمربی کره جنوبی گفت: نمی دانم چه بگویم واقعا جای تأسف دارد که یک مربی حرفه ای چنین حرفهایی بزند. برای او متأسفم چون همه می دانند که ایرانی ها مهمان نواز هستند و در دنیا معروف به این ویژگی هستیم. سر مربی کره جنوبی باید حواسش را جمع کرده و موقع صحبت کردن خیلی احتیاط کند.

اولادی در پایان گفت: ما کاری به حرفهای بیرون از فوتبال و صحبت های سر مربی کره جنوبی نداریم. تمام بچه های تیم ملی هم قسم شده ایم که تیم ملی موفق شود. ما به خوبی تمرین می کنیم و به مسائل بیرونی کاری نداریم. این خواسته کی روش بود و جواب هم داد چون قطر و لبنان را بردیم و مطمئن باشید کره جنوبی را  هم در خانه خودش می بریم. صد در صد به جام جهانی صعود می کنیم چون تا این لحظه زحمات زیادی کشیده ایم و می خواهیم حاصل زحماتمان را ببینیم./آق

برچسب ها: لبنان ، کره جنوبی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار