کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه اخذ رای گفت: پیروز نهایی انتخابات ملت بزرگ ایران هستند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، علي اکبر ولايتي "کانديداي يازدهمين دوره رياست جمهوري" در حاشيه حضور در مسجد گياهي تجريش و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نامه‌ای از حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی کنی مبنی بر کناره گیري به نفع اصولگرایان دریافت کرده‌اید یا خیر؟ گفت: خیر، بنده به هیچ وجه از کسی نامه‌ای مبنی بر کناره‌گیری به نفع اصولگرایان دریافت نکرده‌ام.

وی ادامه داد: از همه ملت ایران تقاضا می‌کنم با حضور پرشکوه خود پاي صندوق‌هاي راي و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تایید مجددی بر حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشند، چرا که ملاک در نظام اسلامي رای مردم است.

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: هر فردي که مردم به آن رای دهند مورد احترام است و اگر ملت ایران به من اعتماد کنند ان‌شاء الله با حمايت و ياري مردم به قول‌هایم عمل خواهم کرد.

ولایتی اظهار داشت: اگر هم مردم ایران به  کسي ديگري رای دادند، هر کس که مورد تاييد مردم قرار گرفت،‌ من هم در خدمت او هستم.

وی ادامه داد: همه ما کاندیداها تعهدمان براین است که در خدمت مردم باشیم.

ولایتی تاکید کرد: ما در هر سمتي که باشيم چیزی که مهم بوده این است که حضور هرچه بیشتر در کنار صندوق‌ها و انتخاب کاندیدای اصلح و آنچه که پیروز نهایی است ملت بزرگ ایران هستند.


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار